آغاز نمایشگاه از ۲۳ شهریور؛ رونمایی از جدیدترین نقاشی حسین محجوبی در جشنواره هنر برای صلح

آبنما کار: جدیدترین نقاشی حسین محجوبی با عنوان آرامش در طبیعت پاک در ششمین جشنواره بین المللی هنر برای صلح رونمایی و به نمایش گذاشته می گردد.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، جدیدترین نقاشی حسین محجوبی با عنوان «آرامش در طبیعت پاک» که اخیرا خلق شده است، در ششمین جشنواره بین المللی «هنر برای صلح» رونمایی و به نمایش گذاشته می گردد.
بر این اساس، ششمین جشنواره بین المللی «هنر برای صلح» با حضور این پیشکسوت نقاشی در روز جمعه ۲۳ شهریورماه در پردیس سینمایی ملت افتتاح می گردد.
یکی از دغدغه های همیشگی حسین محجوبی که در نقاشی های طبیعت، درخت ها و اسب هایش بروز می کند، تصویر کردن فضایی به دور از ماشینیزم، غوغا و آلودگی های تولیدی انسان ها است که در نقاشی اخیر او هم مشهود است. «آرامش در طبیعت پاک» علاوه بر این دغدغه، صلح و دوستی و زندگی را به معنای واقعی به نمایش می گذارد. این تابلوی نقاشی در ابعاد ۲ متر در ۲ متر و با تکنیک رنگ روغن کار شده است.
ششمین جشنواره بین المللی «هنر برای صلح» با مبحث محیط زیستو با حضور هنرمندانی از ایران و ۳۱ کشور جهان ساعت ۱۷ جمعه ۲۳ شهریورماه در گالری پردیس ملت افتتاح می گردد.
در این دوره از جشنواره بیش از ۲۵۰ اثر در رشته های نقاشی، عکس، مجسمه، چیدمان، گرافیک، ویدئو آرت، سینما و تئاتر با موضوعات مربوط به صلح و محیط زیست به نمایش گذاشته می گردد و ۶۴ اثر در بخش عکس، ۳۴ اثر در بخش مجسمه، ۷۶ اثر در بخش نقاشی، ۱۰ اثر در بخش چیدمان، ۷ اثر در بخش ویدیوآرت، ۴۱ اثر در بخش فیلم و ۱۷ اثر در بخش تئاتر و پرفورمنس در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.