برای دور تازه اجراها؛ پوستر پروژه برخط ماه و نوا منتشر گردید

پوستر و موشن گرافی پروژه کنسرتهای آنلاین برخط ماه نوا منتشر گردید.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، پوستر و موشن گرافی پروژه کنسرتهای آنلاین «برخط ماه نوا» که توسط بنیاد فرهنگی هنری رودکی و حمایت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
این مجموعه از اجراها بصورت آنلاین توسط انجمن موسیقی ایران با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و حمایت دفتر موسیقی انجام می شود. ضمن این که جدول و زمان بندی اجراها بعلاوه بسترهای پخش متعاقبا اعلام خواهد شد.
این فصل از برنامه ها در سه دوره توسط انجمن موسیقی ایران برنامه ریزی و بصورت ماهیانه اجرا خواهد شد. گونه های مختلف موسیقی همچون موسیقی دستگاهی، نواحی و کلاسیک غربی در این دوره در جدول برنامه ها گنجانده شده اند تا از حداکثر ظرفیت هنرمندان موسیقی در سه دوره برگزاری استفاده گردد.
مجموعه کنسرتهای آنلاین در ماه های خرداد، تیر و مرداد ۱۴۰۰ طبق جدول های اجرائی پخش خواهند شد.
پیش از این نخستین دوره مجموعه کنسرتهای آنلاین موسیقی دستگاهی به مدت پنج شب از ۱۶ تا ۲۰ مرداد ماه با تمرکز بر موسیقی با کلام در سالن رودکی، نخستین دوره کنسرت آن لاین موسیقی نواحی ایران از ۲۳ تا ۲۶ مرداد ماه کنسرت در بازار بزرگ ایران و دومین دوره کنسرتهای آنلاین موسیقی ایرانی روزهای ۲۷ تا ۳۰ آذرماه سال ۱۳۹۹ در تالار رودکی انجام شد و مورد استقبال مخاطبان این نوع از موسیقی قرار گرفت.