در حکمی توسط معاون هنری وزیر انجام شد: رئیس دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران انتخاب شد

به گزارش آبنما کار، «رئیس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» از جانب معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شد.
به گزارش آبنما کار به نقل از ایسنا، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی محمد خراسانی زاده را بعنوان «رئیس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» انتخاب کرد.
محمود سالاری ـ معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در حکمی محمد خراسانی زاده مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر را بعنوان «رئیس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» انتخاب کرد.
متن حکم وی به این شرح است:
«جناب آقای محمد خراسانی زاده
مدیرکل محترم هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر
هنر سرامیک، بعنوان پرسابقه ترین بستر بروز خلاقیت بشر و به مثابه رسانه ای که اندیشه های ادوار مختلف تاریخی را بر دوش کشیده است، در ساختار معاصر خود، تجلی هم زیستی هنر و فناوری را به بهترین شکل، نمایان می سازد.
دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران، فرصت شایسته ای است برای بازخوانی و عرضه ظرفیت ها و قابلیت های این هنر پویا در سرزمینی که مهد هنر و تمدن بوده و نوآورانه ترین دستاوردهای تمدنی خویش را همواره در چارچوب هنر سرامیک به یادگار نهاده است.
بدین منظور و با توجه به سوابق هنری و مدیریتی، جناب عالی بعنوان «رئیس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب می شوید.
امید است در سایه توفیقات الهی و توجهات امام عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف، با لحاظ نمودن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همفکری و همکاری سایر ذی نفعان محترم، در راهبری هر چه بهتر این دوسالانه ملی، موفق و پیروز باشید.
محمود سالاری
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی»

منبع: