با رونمایی از قطعه تو مرو هژیر مهرافزوز و تنبورنوازان به تالار وحدت می روند

آبنما کار: هژیر مهرافروز (خواننده و آهنگساز موسیقی ایرانی) تازه ترین اجرای خودرا با رونمایی از یک قطعه جدید، شامگاه 28 دی ماه در تالار وحدت به صحنه خواهد برد.
به گزارش آبنما کار به نقل از ایسنا، اجرای پیش رو در حقیقت تکرار و تمدیدی بر کنسرت ۲۹ آبان ماه این هنرمند است که با همراهی تنبورنوازان «نسل خلیل» اجرا خواهد شد. در این اجرا که آهنگسازی قطعات آن بر عهده هژیر مهرافروز است، علاوه بر گروه تنبورنوازان «نسل خلیل»، شهریار نظری (دف)، امین یساولی (عود) و قدیر ثاقب (طبلا) این هنرمند را همراهی خواهند کرد.
قطعه «تو مرو» با کلامی از حضرت مولانا و با آهنگسازی و تنظیم هژیر مهرافروز هم راه است و مقرر است در اجرای پیش رو از آن رونمایی شود.
«شمس من و خدای من»، «جانِ جان»، «بروید ای حریفان» و «شراب ارغوانی» همچون قطعاتی هستند که در این کنسرت اجرا خواهد شد و این در حالیست که قسمتی از اجرای گروه در فضای بداهه شکل خواهد گرفت.
هژیر مهرافروز در کرمانشاه متولد شده و از سن پنج سالگی به یادگیری موسیقی پرداخته است. این هنرمند تا حالا اجراهای مختلفی روی صحنه برده و آلبوم های موفقی منتشر نموده است. همچنین، گروه تنبورنوازان «نسل خلیل» مدتی است که توسط هژیر مهرافروز بنیان گذاری شده و فعالیت رسمی خودرا به همراه گروه «آیان» که دارای سابقه اجرائی بیشتری در حوزه موسیقی بود، شروع کرد.