با نام من عاشق ایرانم ؛ رونمائی از پوستر بزرگداشت مرحوم افشین یداللهی

به گزارش آبنما کار، مراسم رونمایی از پوستر آیین نکوداشت افشین یداللهی شاعر، ترانه سرا و روان پزشک در مرکز فرهنگی مرحوم کاظمی آشتیانی جهاد دانشگاهی تهران برگزار گردید.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، هم زمان با زادروز زنده یاد افشین یداللهی، ترانه سرا و روان پزشک، پوستر بزرگداشت وی با نام «من عاشق ایرانم» با حضور برخی هنرمندان و اعضای خانواده وی در مرکز فرهنگی کاظمی آشتیانی جهاد دانشگاهی تهران رونمایی گردید.
سیدعباس دعایی، مدیر همایش ها و موسسه «آینه داران دوران»، از برنامه های خود در همکاری با مرکز موسیقی «چکامه» برای ساخت نماهنگ رونمایی از آخرین اثر افشین یداللهی با نام «من عاشق ایرانم» سخن گفت.
وی در رابطه با همکاری با این مرکز موسیقی برای ساخت نماهنگ «من عاشق ایرانم» در رابطه با استفاده از تصاویر «ایران از بالا» هم توضیحاتی ارائه کرد تا از تصاویر این مجموعه پرارزش در نماهنگ مورد نظر بهره گرفته شود.
امیرپوریا محمودی، هم از همراهی مراکز در رابطه با این برنامه هم زمان با هفتمین سالگرد زنده یاد افشین یداللهی (۲۶ اسفندماه سال جاری)، اطلاع داد و در ادامه برنامه های مورد نظر را طرح کرد.
برادرِ زنده یاد یداللهی به نمایندگی از خانواده این شاعر فقید، از همراهی و همکاری موسسه «آینه داران دوران» و بنیاد رودکی برای بهتر برگزارشدن برنامه تقدیر نمود.