شامگاه چهارم دی؛ در نخستین کنسرت زمستانی طلیسچی چه گذشت؟

آبنما کار: به گزارش آبنما کار، اولین کنسرت زمستانی علیرضا طلیسچی، روز دوشنبه شب چهارم دی ۱۴۰۲ در حالی پیش روی مخاطبان قرار گرفت که مقرر است این اجراهای زنده در ۲ برنامه دیگر هم برگزار گردد.

به گزارش آبنما کار به نقل از امور رسانه ای پروژه، علیرضا طلیسچی شامگاه روز دوشنبه چهارم دی طی ۲ سانس روی صحنه رفت و با مخاطبانش در پایتخت دیدار نمود. این در حالی بود که وی در حین اجرای برنامه خود از تمدید کنسرت خود در تاریخ های ۲۲ و ۲۳ دی هم اطلاع داد.
طلیسچی که پاییز سال جاری میزبان حدود ۳۵ هزار مخاطب فقط در پایتخت بود؛ با بیان تمدید کنسرت زمستانی اش، خویش را برای ثبت رکورد جدیدی آماده کرده است.
این خواننده منتخبی از قطعات محبوب و تازه انتشار یافته اش را اجرا کرد. «زندگی جونم»، «تو فکر می کنی کی ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف» و «سختگیر»، «به تو چه»، «پاقدم»، «آخرش قشنگه» و «ای دل غافل» همچون این قطعات بودند.
طلیسچی بعد از اجرای مجدد قطعه پرطرفدار «پاقدم» با همراهی ارکستر زهی؛ از مخاطبانش در رابطه با تولید قطعاتی با این سبک و سیاق پرسید که با تشویق تماشاگران همراه شد.
وی در ادامه اظهار داشت: به نظر من یک هویت موسیقایی در دهه ۶۰ جا ماند و کاش خوانندگان خوش صدای دیگر کشور چنین کارهایی تولید کنند چون اجرای چنین کارهایی روی صحنه لذت بخش است.
اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد را محمد عارف گیتار نایلون، پارسا رفیع گیتار الکتریک، نیما اشکباری باس، امیرحسین آزموده پرکاشن، ادوارد دانیال زاده درامز و مسیح منتظری گیتار الکتریک، تشکیل می دادند. این در شرایطی است که یکتا ناصر همچون میهمانان این کنسرت بود.

منبع: