به میزبانی برج میلاد تهران؛ در تازه ترین کنسرت روزبه نعمت الهی چه گذشت؟

آبنما کار: تازه ترین کنسرت روزبه نعمت الهی خواننده شناخته شده موسیقی پاپ ایران در حالی به میزبانی برج میلاد تهران پیش روی مخاطبان قرار گرفت که وی گلچینی از آثارش را برای علاقه مندان اجرا کرد.

به گزارش آبنما کار به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، روزبه نعمت الهی خواننده آلبوم «داروگ» که در دوران کرونا اولین کنسرت آنلاین را در سالن خالی روی صحنه برده بود، بعد از مدت ها بار دیگر با ارکستر کامل در برج میلاد روی صحنه رفت و در بخشهایی از برنامه نیز غافلگیری هایی را برای دوستدارانش در کنسرت، داشت.
این خواننده با گلایه از برخی مسایل در برگزاری برنامه اش، در آغاز کنسرت رو به حضار اظهار داشت: کنسرت برگزارکردن ماجرای پیچیده ای شده و در این روزگار دیگر کار سختی ست. اما فقط به عشق شما همه این مشکلات را حل کردیم و امشب کنار هم خواهیم بود.
نعمت الهی که با انتشار آثاری با کلام مولانا در آغاز دوران کاری اش شناخته شده بود، ۲ هنرمند رقص سماع و حرکات آیینی را نیز برای برنامه اش در نظر گرفته بود که در مقاطع مختلف اجرا روی صحنه می آمدند و به اجرای حرکات آیینی می پرداختند.
اجرای قطعه «زخم» با دونوازی ویولن سل و پیانو، از پرطرفدارترین بخش های کنسرت این خواننده بود که با همخوانی دوستداران این خواننده در سالن اجرا شد. ضمن این که این خواننده در مقاطعی از اجرای خود، بدون میکروفن خواند تا توانایی اجرای زنده و حجم صدایش را با مخاطبان در سالن به اشتراک بگذارد.
اما یکی از مهم ترین بخش کنسرت روزبه نعمت الهی دعوت از ۲ نوازنده پیشکسوت روی صحنه بود.
عین الله کیوان شکوه که از وی به عنوان پدربزرگ درامرهای ایران یاد می شود و آمیگو (نوازنده قدیمی و سرشناس سازهای کوبه ای) با دعوت روزبه نعمت الهی روی صحنه آمدند.
روزبه نعمت الهی با تقدیر از این ۲ هنرمند پیشکسوت موسیقی ایران اظهار داشت: این ۲ بزرگ، بیش از ۵۰ سال سابقه حضور و هنرنمایی در موسیقی ایران را دارند و امشب برای بزرگداشت یاد آنها، با هم هم خوانی می نماییم.
این خواننده سه قطعه «سیمین بری»، «عاشقم من» و «پرسون پرسون» را با همراهی این ۲ نوازنده پیشکسوت اجرا کرد که همراهی و تشویق های ممتد حاضران در سالن را در پی داشت و در آخر این اجرای خاطره ساز، همه سالن بصورت ایستاده این هنرمندان قدیمی را تشویق کردند.
اجرای ترانه «نفس نفس» که محبوب ترین قطعه روزبه نعمت الهی است، حسن ختام کنسرت بود.
وی بعد از اجرای این قطعه با معرفی پژمان بازغی، اظهار داشت: وقتی این اثر را منتشر کردم، دختر پژمان بازغی «نفس» تازه متولد شده بود و خاطرات زیادی از آن روزها با این بازیگر خوش نام سینمای ایران داریم و خوشحالم که امشب در سالن نشسته است.
نعمت الهی سپس با معرفی مادرش اظهار داشت: من با راهنمایی و تلاش مادرم خواننده شدم. مادرم الگوی من است و همه چیزم را مدیون او هستم.
از حواشی این کنسرت، ممانعت از پخش تیزرهای تبلیغاتی قبل از کنسرت بود که موجب شد روزبه نعمت الهی در مقاطع مختلف کنسرت شخصا اسپانسرهای کنسرتش را معرفی و اعلان کند: متاسفم که افرادی مانع پخش تیزرهای تبلیغاتی شما شدند. اول کنسرت عرض کردم، کنسرت گذاشتن در ایران با وجود برخی افراد و چهره ها، کار سختی شده است.