گزارش آبنما کار؛ تک آهنگ هایی که به استقبال پاییز رفتند

آبنما کار: برخی از هنرمندان و خوانندگان در قالب ژانرهای مختلف موسیقایی طی روزهای گذشته مبادرت به انتشار تک آهنگ هایی در فضای مجازی کرده اند.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، با فرا رسیدن فصل تازه کارهای موسیقایی کشورمان، برخی از خوانندگان و گروههای مختلف حوزه موسیقی تا پیش از شروع دور جدید کنسرتهای خود، تک آهنگ هایی را در قالب های متفاوت موسیقایی پیش روی مخاطبان قرار داده اند.
عمده کارهایی که در تولید و انتشار این تک آهنگ ها صورت گرفته، کوشش برای ارائه موسیقی های متفاوت تری است که متناسب با ذائقه مخاطبان امروزی جامعه باشد و پیش روی شنوندگان موسیقی قرار داده شوند. آثاری که هنوز آنچنان که باید شکل پررنگ و پرتعدادی به خود نگرفته است اما کارهایی برای اعلام حضور در حوزه موسیقی است که می تواند برای مخاطبان این حوزه پرطرفدار مورد توجه قرار گیرد.
آنچه می خوانید نگاهی اجمالی به روند تولید و انتشار تک آهنگ هایی است که طی روزهای گذشته تا زمان شروع فصل تازه کنسرت ها در اختیار شنوندگان قرار گذاشته شده است.
محسن چاوشی؛ خواندن برای یک «زخم کاری» پس از «آواز خون»
موسیقی تیتراژ فصل دوم سریال «زخم کاری» با ترانه ای به همین نام و خوانندگی محسن چاوشی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
در این تک آهنگ که تازه ترین اثر چاوشی پس از انتشار تک آهنگ مناسبتی «آواز خون» شمرده می شود، علی اکبر یاغی تبار شاعر، محسن چاوشی آهنگساز و خواننده، رضا فوادیان تنظیم کننده، عادل روح نواز گیتار الکتریک، بهروز میرزایی نوازنده گیتار آکوستیک، عابد بسطامی میکس و مسترینگ گروه اجرائی را می سازند.
در فصل اول سریال «زخم کاری»، از خواننده و ترانه ثابتی برای این سریال استفاده نشد و تنها در قسمت های پایانی، ترانه «زخم کاری» با صدای بهنام بانی پخش گردید. ولی حالا فرصتی برقرار شد تا محسن چاوشی برای سریال محبوب و پرطرفدار زخم کاری بخواند.
فصل دوم سریال «زخم کاری» به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان و کارگردانی محمدحسین مهدویان از روز هفدهم شهریور ماه پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.
برای شنیدن تک آهنگ «زخم کاری» با صدای محسن چاوشی اینجا را کلیک کنید.

سیامک عباسی؛ تجربه تولید یک موسیقی عاشقانه با «پادشاه»
سیامک عباسی در ردیف خوانندگان صاحب سبک و گزیده کار موسیقی پاپ ایران است که از سال ۱۳۹۵ کارهای رسمی خودرا در حوزه خوانندگی آغاز نموده و از آن زمان تا حالا تلاش می کند با ارائه کارهایی حدودا خارج از مسیر تجاری موسیقی پاپ ایران برای خود طرفدارانی پیدا کند که علاقمند شنیدن موسیقی های خاص تری در ژانر پاپ هستند.
این خواننده همچون هنرمندانی است که تحصیلات خودرا در رشته های موسیقی و مدیریت فرهنگی به انتها رسانده و اکنون دانشجوی مقطع دکترای رشته زبان و ادبیات فارسی (ادبیات غنایی) است.
عباسی در ایام اخیر پیش از شروع دیگر کارهای خود که عرصه تهیه کنندگی هم همچون آنها شمرده می شود، تک آهنگ عاشقانه ای به نام «پادشاه» را پیش روی مخاطبان قرار داد.
در این تک آهنگ سیامک عباسی به عنوان آهنگساز و خواننده و همایون آرام فر به عنوان تنظیم کننده تعدادی از عوامل اجرائی را می سازند.
برای شنیدن تک آهنگ «پادشاه» اینجا را کلیک کنید.

سالار عقیلی؛ حضور در «خشکسالی» پس از مدت ها کم کاری
تک آهنگ «خشکسالی» با ترانه «آراز»، آهنگسازی علی الوان، تنظیم مهدی معظم، نوازندگی ویولن و گیتار الیاس عامر و خوانندگی سالار عقیلی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
این تک آهنگ که از حال و هوایی عاشقانه برخوردارست تازه ترین اثر سالار عقیلی است که پس از مدتی کم کاری در حوزه تولیدات آثار موسیقایی پیش روی علاقه مندان قرار گرفته است.
سالار عقیلی در سالهای اخیر همچون خوانندگانی بوده که هم در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی ایران و هم در عرصه موسیقی پاپ و ارکسترال کارهای مختلفی را پشت سر گذاشته و می توان از او به عنوان یکی از فعال ترین خواننده های کشورمان نام برد.
«تبار رستم»، «آتش عشق»، «رفتی سفر»، «چه روزایی»، «کنار من باش»، «چراغ»، «بی قرار»، «شیراز»، «نوروز عشق» همچون تک آهنگ هایی هستند که طی چند ماه گذشته به خوانندگی سالار عقیلی انتشار یافته اند.
برای شنیدن قطعه «خشکسالی» سالار عقیلی اینجا را کلیک کنید.

عرفان طهماسبی؛ شنیدن عاشقانه ای آرام در ایام آخر تابستان به نام «تو»
تک آهنگ «تو» عنوان تازه ترین اثر عرفان طهماسبی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان است که مدتی پیش با حضور در مجموعه تلویزیونی «عصر جدید» شبکه سه سیما به شهرت رسید.
در این تک آهنگ که توسط موسسه «آوای هنر» انتشار یافته است، بهنام خدری ترانه سرا و آهنگساز، امین آیین تنظیم کننده، محمد فلاحی میکس و مستر و حامد دهقانی تهیه کننده گروه اجرائی تک آهنگ «تو» را می سازند.
موسیقی تیتراژ سریال «نجلا» و تک آهنگ های «کجایی»، «مترسک»، «گل مهتاب»، «خیال» و «بی من» همچون آثاری است که طی ماه های گذشته توسط عرفان طهماسبی انتشار یافته اند.
برای شنیدن تک آهنگ «تو» به خوانندگی عرفان طهماسبی اینجا را کلیک کنید.

حامد حنیفی؛ شنیدن یک تک آهنگ بی کلام آرام با نام «راهی به رهایی»
حامد حنیفی یکی از هنرمندان فعالی شمرده می شود که طی سالهای اخیر در حوزه تولید آثار موسیقایی با کلام و بی کلام کارهای مختلفی انجام داده و در حوزه نوازندگی پیانو نیز تجربه های مختلفی را از سر گذارنده است.
این موزیسین طی این سال ها علاوه بر همکاری با خوانندگان شناخته شده کشورمان، مدتی است پروژه های شخصی خودرا نیز پیگیری می کند؛ پروژه هایی که عمدتا برمبنای موسیقی بی کلام و بر طبق آثاری است که مبتنی بر ساز پیانو و ارکستر نوشته شده اند.
این هنرمند درهمین چارچوب و بعد از انتشار آلبوم های «یک»، «دو»، «سه» و البته چند تک آهنگ دیگر، مدتی پیش تک آهنگی را به نام «راهی به رهایی» منتشر نمود. تک آهنگ هایی که مانند اغلب آثار بی کلام این هنرمند در برگیرنده حال و هوای آرام و متفاوتی بود.
برای شنیدن تک آهنگ «راهی به رهایی» به آهنگسازی حامد حنیفی اینجا را کلیک کنید.

مجتبی صفار هرندی؛ شنیدن آهنگی تازه از آقای دندانپزشک
«یادباد» عنوان یکی از تازه ترین تک آهنگ های انتشار یافته در ژانر موسیقی پاپ – کلاسیک است که با شعری از حافظ و خوانندگی مجتبی صفارهرندی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر گردید.
«یادباد» یک قطعه با سبک تلفیقی است که در استودیو پژواک ضبط شده و مدیریت هنری آنرا مجید فلاح پور به عهده داشته است.
صفارهرندی که به حرفه دندانپزشکی مشغول می باشد، در سالهای قبل هم آثاری چون آلبوم «افسانه و افسون» با دکلمه ژاله علو و قطعات «درس سحر» و «گفتم غم تو دارم» را نیز منتشر نموده است.
از این خواننده اخیراً قطعه تلفیقی «زیبای من» انتشار یافته که مورد استقبال قرار گرفته است.
برای شنیدن تک آهنگ «یاد باد» اینجا را کلیک کنید.
مسعود صادقلو با تک آهنگ «مثل گل»، آرمین زارعی با تک آهنگ «دارم هواتو»، گروه پازل با تک آهنگ «حق داره» نیز همچون هنرمندانی بودند که طی روزهای گذشته آثاری را پیش روی مخاطبان خود قرار داده اند.