با انتشار یک فراخوان صورت گرفت؛ جزئیات برگزاری مسابقه عاشیق های جوان در ارسباران

آبنما کار: اولین دوره مسابقه عاشیق های جوان ایران با حضور 25 گروه منتخب، با مشارکت خانه عاشیق های ایران در فرهنگسرای ارسباران انجام می شود.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، اولین دوره مسابقه عاشیق های جوان ایران طی روزهای دوشنبه و سه شنبه ۸ و ۹ خرداد با عنوان «عاشیق لار» و با مشارکت خانه عاشیق های ایران در فرهنگسرای ارسباران انجام می شود.
فراخوان مسابقه «عاشیق لار» توسط خانه عاشیق های ایران در دی سال ۱۴۰۱ در سامانه مجموعه عاشیق های ایران و رسانه های اجتماعی منتشر گردید که ۲۳۵ اثر از جانب علاقه مندان و از سراسر کشور به دبیرخانه این مسابقه رسید و بعد از داوری آثار توسط هیات داوران، ۲۵ گروه به عنوان منتخب به مرحله نهایی راه پیدا کردند.
دور نهایی این مسابقه بصورت حضوری در روز دوشنبه ۸ خرداد از ساعت ۹ بامداد در فرهنگسرای ارسباران انجام می شود. همین طور مراسم اختتامیه که شامل بخش های مختلف همچون اجرای موسیقی توسط هنرمندان و گروههای برگزیده، اهدای جوایز به پیشکسوتان این ادبیات و تقدیر از هنرمندان منتخب است، در روز سه شنبه ۹ خرداد از ساعت ۱۶ انجام می شود.
عاشیق سلجوق شهبازی بنیانگذار و مدیرعامل خانه عاشیق های ایران دبیری این رویداد فرهنگی هنری را به عهده دارد.
عموم علاقه مندان برای حضور در این برنامه هنری می توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

منبع: