در تالار وحدت؛ ستاره عصرجدید نخستین کنسرت خویش را برگزار کرد

آبنما کار: احسان یاسین خواننده جوان و تازه راه یافته به مارکتینگ موسیقی ایران که در مسابقات استعدادیابی عصر جدید به مخاطبان عرضه شد، تازه ترین کنسرت خودرا در تالار وحدت تهران برگزار کرد.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، نخستین دوره کنسرتهای احسان یاسین از خوانندگان جوان موسیقی پاپ کشورمان شامگاه روز چهارشنبه شانزدهم فروردین ۱۴۰۲ با حضور مخاطبان و طرفداران این خواننده در تالار وحدت تهران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
این خواننده جوان موسیقی که چندی قبل در مسابقات استعدادیابی «عصر جدید» تلویزیون به مخاطبان عرضه شد، طی هفته های گذشته به صورت رسمی در مارکتینگ موسیقی ایران ارائه شد و تهیه کنندگان او تصمیم گرفتند تا بعد از انتشار آلبوم «ماه من» این هنرمند جوان دراواخر اسفند سال گذشته، ۲ کنسرت را هم برای او تدارک ببینند.
در این کنسرت که با همراهی ارکستر موسیقی «ایستگاه» به سرپرستی مهدی نوروزی پیش روی مخاطبان قرار گرفت، احسان یاسین که حال و هوای موسیقی هایش بیشتر تابع سبک اجراها و تولیدات سامی یوسف است، قطعات منتخب از آلبوم «ماه من» را با سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی در حضور مخاطبان اجرا کرد که همچون آنها میتوان به قطعات «ماه من»، «لایا دنیا»، «بازم برگرد»، «ماب»، «ستایش»، «ربنا»، «یا مصطفی» و «رحیل» با اشعاری از خواجه عبدالله انصاری، سجاد شاکری، مرتضی حیدری آل کثیر، شروین معینی، محمدرضا قره داغی و نادر التتان اشاره نمود.
از نکات جالب توجهی که در این کنسرت مشهود بود، تلاش دست اندرکاران برگزاری این رویداد برای اجرای یک کنسرت حرفه ای موسیقی با حضور نوازندگان حرفه ای بود که در کنار طراحی صحنه و نورپردازی که ویژه این اجرا طراحی شده بود، فضای متفاوتی را برای نخستین کنسرت خواننده برگزیده مسابقات استعدادیابی «عصر جدید» رقم زد. در این چارچوب حضور مجموعه ارکستر ایستگاه که عمده آنها نوازندگان حرفه ای حوزه موسیقی بودند، گواهی براین تلاش بود.

آنچه که احسان یاسین در نخستین کنسرت حرفه ای خود پیش روی مخاطبان قرار داد، گرچه دربرگیرنده معایبی هم بود، اما به نظر می آمد که این خواننده جوان و نوظهور موسیقی در تلاش است تا با برگزاری این کنسرت ها آن هم در مجموعه ای چون تالار وحدت، از هراس و ترسی که خوانندگان برای رهایی از استرس روی صحنه در نخستین کنسرت دارند، رهایی پیدا کرده و اجرای مناسبی را برای طرفداران این نوع آثار موسیقایی عرضه نماید. موسیقی هایی که عمده آنها مشتمل بر اجرای آثار معنوی و عرفانی بود که اغلب آثارش از ساخته های خود و استعدادهای دیگری چون عرفان طهماسبی دیگر خواننده تازه معرفی شده در برنامه «عصر جدید» بود.
این خواننده جوان که در بخشی از این کنسرت بود که ضمن قدردانی از تمام کسانی که در تولید آلبوم «ماه من» و اجرای زنده وی در تالار وحدت حمایت کردند، توضیح داد: امیدوارم کنسرت امشب، از آن شب هایی باشد که وقتی در آینده به آن فکر می کنید و به آن نگاه می کنید، خاطره خوبی را برای شما به جای گذاشته باشد.
عکس ها از رها احمدی است

منبع: