تاریخ کنسرت خواننده آلبوم سیزده ساعت عاشقی

آبنما کار: به گزارش آبنما کار، احمدرضا شهریاری (احمد سُلو) بعد از اجرای نخستین کنسرت خود در اواخر سال گذشته، نهم فروردین تازه ترین اجرای زنده خویش را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می نماید.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی کنسرت، احمد سلو در تاریخ نهم فروردین در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه می رود تا برای بار دوم به فاصله کمتر از یک ماه باردیگر میزبان هواداران خود باشد.
کنسرت پیش روکه به تهیه کنندگی مجید طوسی و مدیریت اجرایی احسان طوسی برگزار می شود، شامل اجرای مجموعه ای از قطعات پر خاطره این خواننده است که در ۲ سانس ۱۹ و۲۲ برگزار می گردد.
اعضای ارکستر و نوازندگان هم از هنرمندان مجرب و با استعداد کشور هستند تنظیم تمام قطعات برای این کنسرت توسط مهران مریخ انجام شده است.
احمدرضا شهریاری (احمد سُلو) فعالیتهای هنری خویش را از سال ۱۳۸۸ بعنوان آهنگساز، ترانه سرا و خواننده آغاز نموده و قطعات زیادی طی این سال ها از این هنرمند انتشار یافته است که همچون این قطعات میتوان به «زیبای بی عاطفه»، «قهرمان»، «عشق مجازی» و «سلطان قلبم» اشاره نمود.
آلبوم «آخرین بار» نخستین آلبوم دارای مجوز این خواننده است، ضمن این که مجموعه هایی چون «عشق مجازی» و «سیزده ساعت عاشقی» از دیگر آلبوم های احمد سلو هستند.