با اعلام دفتر موسیقی ارشاد؛ کنسرت ها فقط تا نیمه ماه مبارک رمضان میزبان مخاطبان هستند

آبنما کار: دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار اطلاعیه ای اعلام نمود برنامه های موسیقی همانند سالهای قبل فقط تا نیمه ماه رمضان برگزار خواهند شد.

به گزارش آبنما کار به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه ها و رویدادهای هنری موسیقایی زیر نظر وزارت فرهنگ همانند سالهای قبل فقط تا نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در سراسر کشور انجام می شود.
دراطلاعیه وزارت فرهنگ آمده است: بعد از انتشار اخباری نادرست در خصوص برگزاری کنسرت ها در روزهای ماه مبارک رمضان برای اولین بار امسال به اطلاع می رساند برنامه های موسیقایی و هنری همانند سالهای قبل فقط تا نیمه ماه مبارک رمضان و در زمان فراغت از روزه داری مومنان و نمازگزاران انجام خواهد شد.
بر همین اساس دفتر موسیقی وزارت فرهنگ باتوجه به تقارن نوروز امسال با ماه مبارک رمضان و با احترام به دغدغه های جامعه مومنین کشور با صدور دستور العمل های ویژه ای برای برگزاری رویدادهای موسیقایی برای نوروز امسال که متقارن با ماه مبارک رمضان است برنامه گزاران را موظف کرده تا با رعایت کامل موازین شرعی و قانونی به اجرای برنامه بپردازند. گفتنی ست در صورت تخطی از قوانین، طبق مقررات با متخلفین برخورد خواهد شد

منبع: