رؤیا و خیال در واپسین روزهای سال

آبنما کار: آثار نقاشی سه هنرمند جوان در قالب یک نمایشگاه با عنوان رؤیا و خیال تا آخر سال جاری در فرهنگسرای بهمن به معرض نمایش گذاشته می شود.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، در نمایشگاه «رؤیا و خیال» تعداد ۸۰ تابلو اثر نقاشی با مهارتهای رنگ روغن (آکریلیک) سیاه قلم، اکولین و دیجیتال آرت، جلوه های زیبای هنر نقاشی روی بوم را به شکلی جذاب و خلاقانه به تصویر کشیده است.
آثار هنرمندان جوان زهرا شکری متولد مهر ماه ۱۳۷۴ دارای مدرک تحصیلی لیسانس معماری، سارا آخرتی متولد بهمن ماه ۱۳۷۳ با مدرک تحصیلی لیسانس میکروبیولوژی و الهام چلنگر متولد تیر ماه ۱۳۶۰ با مدرک تحصیلی لیسانس ادبیات فارسی، در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است.
نمایشگاه نقاشی «رؤیا و خیال» همزمان با مراسم افتتاحیه از ساعت ۱۴ روز سه شنبه نهم اسفند در گالری فرهنگسرای بهمن شروع و تا ۲۵ اسفند ادامه خواهد داشت و مقرر است در ایام سه شنبه ۱۶ و چهارشنبه ۲۴ اسفند با حضور هنرمندان صاحب اثر دو کارگاه هنری در کنار هنرجویان و مشتاقان هنر نقاشی، در محل برگزاری این نمایشگاه برگزار کند.
علاقه مندان برای بازدید از آثار ارائه شده در این نمایشگاه می توانند همه روزه به آدرس بزرگراه نواب جنوب، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، گالری فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند.

منبع: