شهردار منطقه۱۱ خبر داد پایان مرمت قدیمی ترین چهارسوق چوبی تهران

آبنما کار: به گزارش آبنما کار، شهردار منطقه11 اعلام نمود: پروژه توسعه محله ای مرمت چهارسوق چوبی با بیش از صد سال قدمت در ناحیه2 به انتها رسید.
به گزارش آبنما کار به نقل از ایسنا، سید محمد موسوی با بیان پایان پروژه های توسعه محله ای در ناحیه۲ اظهار داشت: قدیمی ترین چهار سوق چوبی تهران با قدمت قاجاری مرمت شد و عملیات های در رابطه با اقدامات عمرانی در پیاده رو این محدوده نیز اجرا شد.
موسوی اضافه کرد: چهارسوق چوبی در محله فروزش قدیمی ترین چهارسوق تهران است که مرمت این فضا باتوجه به مطالعات و حساسیت های لازم بافت تاریخی به عنوان پروژه توسعه محله ای در ناحیه۲ اجرائی شد.
وی اشاره کرد: سرعت اجرای این پروژه از زمان تقریبی هم پیشی گرفت و در اواخر دی ماه به پایان رسید.
شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به جزییات عمرانی این پروژه توسعه محله ای اظهار داشت: زیرسازی ۳۵۰ متر مربع و تخریب آسفالت به ضخامت میانگین ۳۵ سانت، اجرای نیم نهر ۸۰ متر طول، اجرای سنگ فرش کیوب ۳۵۰ متر مربع، کف سازی و آرام سازی در محل چارسوق چوبی و معابر منتهی به آن همچون اقدامات اجرا شده در این پروژه است.
طبق گزارش سایت شهر، موسوی در آخر اشاره کرد: پروژه های توسعه محله ای ناحیه۲ به پایان رسیده و تا آخر سال شاهد اجرای ۴۰ پروژه کوچک مقیاس در سطح منطقه۱۱ هستیم.

منبع: