نمایشگاه گروهی ماندن به آرتیبیشن رسید

آبنما کار: نمایشگاه گروهی ماندن روز جمعه 20 خرداد در گالری آرتیبیشن افتتاح می شود.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی گالری، نمایشگاه گروهی «ماندن» با مجموعه آثاری از هنرمندان پیشرو و معاصر به تاریخ ۲۰ خرداد در گالری آرتیبیشن انجام می شود.
آثار این نمایشگاه به کیوریتوری علیرضا چلیپا از هنرمندان، مهدی راحمی، محمد مساوات، علی گنجوی و امیر حسین بیانی با نگاه به حفظ فرهنگ و استوار ماندن در ریشه ها باتوجه به وضعیت موجود، در مجموعه ای با عنوان «ماندن» خلق شده و روی دیوار می رود. علیرضا چلیپا، نقاش و روزنامه نگار در قسمتی از استیتمنت این نمایشگاه نوشته: «نیازمندی فرهنگی. ماهیت فرهنگ بعنوان ایجاد کننده و نگهدارنده اجتماع) شامل خرده فرهنگ ها و فرهنگ کلی یک جغرافیا (و روابط انسانی و زمینه ساز تفکر معاصر نیازمند تدوین و زیبایی شناسی است. فرهنگ اجتماعی در چهارچوب هنر، اندیشه و گفتگو تعریف می شود. هنر ساختاری تصویرمحور (آنچه که معنای خیال انگیزی را دارا باشد) در بدنه فرهنگ به وجود می آورد و خلاقیت را شکوفا می کند. ضرورت ماندن به این سیاق در امروز ما گویا از هر دوره دیگری حیاتی تر می شود.»
علاقه مندان می توانند تا تاریخ ۲۹ خرداد از نمایشگاه «ماندن» در گالری آرتیبیشن به آدرس خیابان شریعتی، نرسیده به اتوبان همت، خیابان گل نبی، میدان احمدی روشن، خیابان ساسانی پور، کوچه قندی، شماره ۶ بازدید نمایند.

منبع: