گالری یافته

به گزارش آبنما کار مدیر گالری یافته ضمن اشاره به اهداف این گالری تازه افتتاح شده، درباره نخستین نمایشگاه گالری که با حضور ۱۹ هنرمند افتتاح شد، توضیحاتی عرضه داد.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی گالری، نخستین نمایشگاه گالری «یافته» با آثاری از فریده لاشایی، علیرضا آسانلو، فتی کسرائیان، آرش امدادیان، نگار هنرپیشه، ساوالان جماعتی، افسانه مدیر امانی، محمد هاشمی، سعید فلاح فر، آریتا شهرزاد، شیرین ملت گوهر، مهسا کریمی زاه، زهرا شفیع، مصطفی دشتی، کاظم چلیپا، رعنا فرنود، نگار فرجیانی، طرلان لطفی زاده و فرزین راه نشین ۳۰ اردیبهشت ماه افتتاح شد.
سینا اسدی مدیر گالری «یافته» ضمن اشاره به نخستین نمایش آثار در این گالری اظهار داشت: ما در این گالری مقرر است پروژه های پژوهش محور انجام دهیم. نمایشگاه اول با محوریت همه چیزهایی که روی زمین روییده و یا به وجود آمده، برگزار شده است. در این نمایشگاه کارهایی که جمع آوری شده است همراه با ۲ بخش نظری به معرض نمایش گذاشته شده اند؛ بخشی بعنوان نظر منتقدان هنری و قسمتی دیگر نظر بعضی از مردم در بخش مشاغل که نام آنرا «مشاغل بدنه» گذاشته ایم.
وی با توضیح این که در ایده «مشاغل بدنه» نگاه تجربی به آثار اهمیت دارد، اضافه کرد: خیلی از افراد به صورت تجربی به شغل هایی مانند رنگ کاری روی آورده اند و نظر آنها به یک اثر هنری می تواند تجربه ای جدید برای روایت یک اثر هنری باشد.
مدیر گالری «یافته» در انتها اظهار داشت: مبحث برگزاری نمایشگاه همراه با نظرات مقرر است، ادامه پیدا کند و در ۲ نمایش دیگر به سراغ شغل های دیگر می رویم که در نتیجه بعنوان یک پروژه پژوهشی و تحقیقاتی تا آخر سال ۱۴۰۱ در سایت گالری منتشر می شود.
گالری یافته در دروس، خیابان یار محمدی، بن بست طالقانی، پلاک ۸ واقع است.

منبع: