به رهبری علی اکبر قربانی؛ ارکستر سازهای ملی ایران در بوستان آب و آتش کنسرت می دهد

تازه ترین کنسرت ارکستر سازهای ملی ایران روز جمعه نهم اردیبهشت سال جاری به رهبری ارکستر علی اکبر قربانی و خوانندگی وحید تاج در بوستان آب و آتش انجام می شود.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، «ارکسترسازهای ملی ایران» به رهبری ارکستر علی اکبر قربانی و خوانندگی وحیدتاج در تازه ترین پروژه موسیقایی خود ساعت ۲۰: ۳۰ شامگاه جمعه نهم اردیبهشت در بوستان آب و آتش تهران کنسرتی را اجرا می کند.
در این کنسرت که توسط مدیریت منطقه گردشگری عباس آباد برگزار شده و ورود شهروندان جهت استفاده از این اجرا آزاد است برخی از قطعات منتخب آهنگسازان مطرح موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار داده می شود. این در شرایطی است که مجموعه ارکسترسازهای ملی پیش از این چه در روزهای کرونا و چه در سالهای گذشته مجموعه کنسرت هایی را در این قالب برگزار کرده بود.
بهزاد رواقی و شاهین صفایی نوازندگان تار، علیرضا دریایی و حمیدرضا آفریده نوازندگان کمانچه، پاشا هنجنی نوازنده نی، علی عابدین نوازنده سنتور، شیما شاه محمدی نوازنده قیچک آلتو، مریم خدابخش نوازنده عود، محمد صانعی نوازنده تارباس، سحر ابراهیم نوازنده قانون، مسعود فیروزی نوازنده قیچک باس، وحید اسداللهی نوازنده نقاره، فرهاد صفری نوازنده تمبک و ندا ریحانی مدیر داخلی ارکسترسازهای ملی را می سازند.
اجرای مجازی قطعه «خاک مهرآیین»به آهنگسازی علی اکبر قربانی، اجرای مجازی سوئیت«ابن سینا» به آهنگسازی فرهاد فخرالدینی، اجرای «رامشگران» به آهنگسازی فرهاد فخرالدینی در هفته بزرگداشت نظامی به خوانندگی وحید تاج و اشکان کمانگری، کنسرت آنلاین «شوق بهار» به رهبری علی اکبر قربانی و خوانندگی رشید وطن دوست و وحید تاج، برگزاری کنسرت در بوستان آب و آتش به مناسبت عید غدیر به خوانندگی محمد معتمدی، برگزاری کنسرت در کشور آذربایجان، اجرای خانگی رامیز قلی اف نوازنده شهیر کشور آذربایجان با ارکستر، برگزاری کنسرت در شهر شیراز و تبریز بخشی از فعالیتهای ارکستر سازهای ملی در یکی دو سال گذشته را تشکیل می دهد.