نمایشگاه آثار منتخب جشنواره کارتون نوروز و گردشگری تهران

به گزارش آبنما کار نمایشگاه آثار راه یافته به جشنواره کارتون نوروز و گردشگری تهران روز سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ در خانه کاریکاتور ایران افتتاح می شود.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی رویداد، «جشنواره کارتون نوروز و گردشگری تهران» در استقبال از بهار و سال نو با هدف معرفی تهران بعنوان یکی از مقاصد گردشگری و همینطور بالا بردن روحیه نشاط در خانواده و جامعه، با استفاده از ظرفیت های مفهومی کارتون (طنز ترسیمی) از جانب خانه کاریکاتور ایران و با مشارکت ستاد گردشگری شهرداری تهران برگزار گردید.
در نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره، ۷۳ اثر کارتون با موضوعات: باغ های تهران، تنوع زیست محیطی، زیبایی های تهران، اماکن تاریخی و مذهبی، هویت شهری، قصه ها و روایت ها، فرهنگ و آداب محلات قدیمی تهران، گردشگری تیمچه ها و بازارهای سنتی تهران، معماری و منظر شهری تهران، دروازه های قدیم تهران، حمل و نقل شهری در تهران قدیم و جدید، طبیعت تهران، خانواده و گردشگری، آئین های نوروز و سال نو، عرضه شده است. آئین گشایش این نمایشگاه روز سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در خانه کاریکاتور ایران برگزار می گردد و برای بازدید تا ۳۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. علاقه مندان می توانند برای بازدید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۷، پنجشنبه ها ساعت ۹ تا ۱۳ به استثنای روزهای تعطیل به خانه کاریکاتور ایران رجوع کنند. خانه کاریکاتور ایران در خیابان دکتر شریعتی، تقاطع اتوبان شهید همت، خیابان شهید داود گل نبی غربی، پس از میدان احمدی روشن (کتابی)، پلاک ۴۴ واقع است.