مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد خبر داد جابه جایی بیش از ۸۰۰ هزار مسافر در پایانه های مسافربری مشهد طی ایام نوروز ۱۴۰۱

خراسان رضوی مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد از جابه جایی بیش از 800 هزار مسافر در پایانه های مسافربری مشهد در نوروز 1401 آگاهی داد.

سید مهدی کمالی در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری ۸۱۶ هزار و ۲۳۰ نفر بوسیله پایانه های مسافربری شهرداری به مشهد وارد و یا از این شهر خارج شده اند.

وی افزود: از این تعداد ۴۷ هزار و ۶۱۵ نفر در ۲۵ اسفند، ۴۴ هزار و ۹۵ نفر در ۲۶ اسفند، ۴۵ هزار و ۴۳۱ نفر در ۲۷، ۴۲ هزار و ۲۱ نفر در ۲۸ و ۳۸ هزار و ۷۳۳ مسافر در ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ بوسیله پایانه های مسافربری شهرداری مشهد جابه جا شده اند.

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد اضافه کرد: همین طور ۳۴ هزار و ۲۶۹ نفر در اول فروردین ماه، ۴۷ هزار و ۲۴۸ نفر در دوم، ۵۰ هزار و ۲۰۱ نفر در سوم، ۴۶ هزار و ۱۰۴ نفر در چهارم، ۴۵ هزار و ۵۵ مسافر در پنجم، ۵۱ هزار و ۲۹۶ نفر در ششم، ۵۵ هزار و ۶۹۲ نفر در هفتم، ۴۹ هزار و ۷۶۰ نفر در هشتم، ۴۴ هزار و ۸۱۱ نفر در نهم، ۴۷ هزار و ۵۴۵ نفر در دهم، ۵۷ هزار و ۷۴۸ نفر در یازدهم، ۴۳ هزار و ۹۶۷ نفر در دوازدهم و ۲۳ هزار و ۷۴۲ نفر در سیزدهم فروردین بوسیله پایانه های مسافربری به مشهد وارد و یا از این شهر خارج شده اند.

کمالی درباب تغییرات جابه جایی مسافر در پایانه های مسافربری شهرداری مشهد نسبت به سال قبل اشاره کرد: از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ حدود ۵۴۷ هزار و ۴۲۶ نفر بوسیله پایانه های مسافربری به این شهر وارد و یا از این شهر خارج شده اند.

وی افزود: مقایسه این ۲ آمار نشان میدهد میزان جابه جایی مسافر در پایانه های مسافربری شهرداری مشهد در نوروز ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل با بیش از ۲۶۹ هزار جابه جایی ۴۹ درصد افزایش داشته است.