در ژانر موسیقی ایرانی؛ آلبوم هم نشین شنیدنی شد

به گزارش آبنما کار آلبوم جدید امین جهانگیری نوازنده سنتور، آهنگساز و تنظیم کننده با نام هم نشین مشتمل بر پنج قطعه موسیقایی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش آبنما کار به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، آلبوم «هم نشین» با آهنگسازی و نوازندگی سنتور امین جهانگیر منتشر گردید.
امین جهانگیری درباره آلبوم «هم نشین» اظهار داشت: این آلبوم در بستر موسیقی ایرانی است و با اتفاق های جالبی همراه بود. در جلساتی که به استودیو می رفتیم، وقتی زمانی را اضافه می آوردیم به شکل بداهه چند دقیقه رکورد می کردیم. مدتی بعد با شنیدن آنها فهمیدم که با هم ارتباط معنایی دارند و از میان بداهه نوازی ها، پنج اثر را انتخاب کردم. پنج اثری که انگار پشت سر هم هستند و در یک روز ضبط شده اند.
وی در ادامه اظهار داشت: برای ضبط قطعات از قبل هیچ برنامه ریزی و تمرینی نداشتیم. حتی پیش از کنار هم نشستن و ساز زدن، چیدمان ملودی را هم نمی دانستیم. همه چیز در لحظه صورت گرفت و نمونه زیادی به این شکل در موسیقی ایرانی نیست چون که عموماً بداهه نوازی ها به صورت آوازی اجرا می شده است اما در این اثر بیشتر از چهل دقیقه بداهه نوازی ضربی خواهید شنید

میلاد قریشی نوازنده تمبک در آلبوم هم نشین به هم نوازی پرداخته و فرزان روزبهانی صدابرداری این آلبوم را انجام داده است. همینطور میکس و مسترینگ توسط مصطفی طالبیان صورت گرفته. سام شرف زاده بعنوان مشاور رسانه ای، وحید میرزایی بعنوان مدیر پخش بین المللی و آلا افخمی بعنوان مدیر هنری با امین جهانگیری در این آلبوم همکاری کرده اند.