انتخاب زادگاه سردار سلیمانی بعنوان روستای نمونه گردشگری مقاومت اسلامی

آبنما کار: کرمان استاندار کرمان از انتخاب زادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی بعنوان روستای نمونه گردشگری مقاومت اسلامی آگاهی داد.
علی زینی وند در حاشیه برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور وزیر کشور با اشاره به این که به سبب وجود مزار و زادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان، این استان بعنوان پایتخت مقاومت اسلامی معرفی شده است اضافه کرد: سند گردشگری مقاومت در استان کرمان تهیه شده و به زودی از آن رونمایی می شود.
استاندار کرمان به فراخوان باز طراحی انگشتر شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و اظهار نمود: این فراخوان به تمامی هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی استان کرمان داده شده و امروز از این انگشترها رونمایی می شود.
او افزود: در جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور مصوب شد که کرمان بعنوان پایتخت مقاومت اسلامی معرفی شود.
استاندار کرمان با اشاره به این که روستای قنات ملک زادگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بعنوان روستای نمونه گردشگری مقاومت اسلامی انتخاب شده است اشاره کرد: امسال جلوه هایی از پیاده روی اربعین را در سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد بودیم بطوریکه حدود 80 موکب مردمی در این مراسم استقرار پیدا کرد و هیچ اعتبار دولتی نیز دراین زمینه هزینه نشد.

منبع: