ضرغامی با فرمانده کل ارتش دیدار نمود

عزت الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی ـ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ـ دیدار نمود.
به گزارش آبنما کار به نقل از ایسنا، ضرغامی ویدئویی از این دیدار را که در ارگ آزادی ـ محل کارش ـ انجام شده، در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر نموده و درباره آن توئیت کرده است: «میزبان امیر سرلشکر موسوی، فرمانده ارتش و سایر فرماندهان ارتش بودم. می گفتند ارتش آماده همه گونه همکاری در زمینه ماموریتی ما است.
توریسم دریایی بطور جدی بحث شد. سواحل مکران و جزایر خلیج فارس محل جلسه بعدی من و امیر (حبیب الله) سیاری خواهد بود.»
ضرغامی توسعه گردشگری دریایی را همچون اولویت هایش عنوان کرده است. او بتازگی در دیدارش با برخی از نمایندگان استانهای شمالی در مجلس گفته است: ۴۰۰ کیلومتر ساحل در شمال و ۱۱۰۰ کیلومتر در جنوب داریم که با جزایر آن به ۲۴۰۰ کیلومتر می رسد، با توجه به این ظرفیت ها گردشگری دریایی ما صفر است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همین طور اظهار کرده است: برای ساحل سازی، ساخت اسکله ها و بهره برداری از این ظرفیت ها برنامه جدی دارم. درحال شناسایی ظرفیت های وزارتخانه هستم و همین طور این مساله را با صنوف پیگیرم که بخش خصوصی به این عرصه ورود جدی کند. برای خرید کشتی های گردشگری از کشورهای منطقه و بهره برداری از ظرفیت تفریحی آنها بصورت جدی ورود خواهم کرد.»