در گزارش آبنما کار مطرح شد؛ تک آهنگ انتخاباتی گروه الغدیر منتشر گردید

به گزارش آبنما کار گروه هم آوایی الغدیر طهران از گروه های فعال موسیقی مذهبی و آیینی کشورمان در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تک آهنگ به وقت انتخاب را منتشر نمودند.
دریافت 7 MB
هادی نصیری مدیر گروه هم آوایی «الغدیرطهران» در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تازه ترین فعالیتهای صورت گرفته در این مجموعه موسیقایی آیینی توضیح داد: طبق برنامه ریزی هایی که صورت گرفته با عنایت به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر تصمیم گرفتیم تا در چارچوب یک اثر متفاوت نسبت به سایر تولیداتی که طی ماه های گذشته پیش روی مخاطبان قرار گرفت، تک آهنگی با مضمون انتخابات را که قبلاً ساخته شده و در اجراهای زنده گروه برای مخاطبان اجرا می شد، به صورت سراسری منتشر نماییم. نام این اثر «به وقت انتخاب» نام دارد که از امروز در دسترس شنوندگان قرار گرفته است. این قطعه در استودیو «کوثر» توسط حسن صفری صدابرداری و میکس شده است.
وی افزود: این قطعه چند سالی هست که توسط همکارانم در گروه «الغدیر» به صورت زنده اجرا می شد، شرایطی که در بعضی محافل انتخاباتی و پای صندوق های رای هم پیش روی ملت شریف ایران قرار می گرفت. البته این اثر همان گونه که گفتم فقط به صورت زنده اجرا شده بود و ما هیچ گونه ضبط استودیویی در این حوزه نداشتیم. به همین جهت تصمیم گرفتیم این قطعه را در استودیو ضبط نماییم. موسیقی اثر هم با استفاده از موسیقی فیلم خاطره انگیز «ترن» ساخته جناب مجید انتظامی ساخته شده که به اعتقاد ما نظر به جنبه حماسی و ملی که موسیقی اثر برخوردار می باشد می تواند دربرگیرنده یک غرور ملی باشد. کما این که از این ملودی بارها و بارها در مناسبت های ملی استفاده های زیادی شده و توانسته با مخاطبان ارتباط بسیار خوبی برقرار کند.
مدیر گروه هم آوایی «الغدیر طهران» بیان نمود: آنچه در تولید قطعه «به وقت انتخاب» برای ما مهم بود، تولید یک اثر با کلام با استفاده از موسیقی بسیار پرارزش فیلم سینمایی «ترن» بود که به سهم خود بتواند با یک شعر انتخاباتی که زحمت سرایش آن به عهده احسان جاودان بوده در خدمت حال و هوای انتخابات باشد. این در شرایطی است که طبق برنامه ریزی های انجام گرفته این اثر مقرر است در روزهای منتهی به انتخابات از شبکه های مختلف رسانه ملی پیش روی مردم عزیز ایران قرار گیرد.
نصیری در انتها اظهار داشت: تلاش ما این است که امسال قطعاتی را تولید نماییم که هم در حوزه های آیینی و هم در حوزه های اجتماعی بتواند ارتباط بیشتری با مردم برقرار کند. کما این که در این شرایط خاص کرونایی که همه مردم دنیا را درگیر خود کرده آنچه می تواند برای ما بعنوان یک گروه آیینی مهم تلقی شود، تولید آثاری به سمت امید و نشاط افزایی است که امیدواریم در این راه موفق باشیم.