جوکار: دستگاههای خدماتی در اولویت پشتیبانی از صنعت توریسم باشد

به گزارش آبنما کار یزد دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی بر اعمال سیاست حمایت و تسهلگر بر صنعت توریسم تصریح کرد و اظهار داشت: دستگاههای خدماتی باید در اولویت پشتیبانی از صنعت توریسم باشند.
«محمدصالح جوکار» در گفتگو با ایسنا ضمن بیان اینکه باید سدها و موانع توسعه گردشگری برداشته شود، اظهار نمود: یکی از لازمه های مانع زدایی و تحقق شعار سال با اصلاح قوانین و کمک به تسهیل و پشتیبانی از این صنعت بستگی دارد.
وی با بیان اینکه گردشگری طی چند مدت اخیر به واسطه کرونا متضرر شده است، خاطرنشان کرد: مسلما فراکسیون گردشگری درصدد رفع موانع موجود برآمده است و بطور قطع هم میتوان با وجود شرایط موجود و وضعیت پرنوسان کنونی در حوزه کرونا، این صنعت را مورد حمایت قرار داد در عین حال نباید اجازه بدهیم صنعت توریسم شکست بخورد.
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ضمن اشاره به اینکه دستگاههای خدماتی باید در اولویت پشتیبانی از صنعت توریسم باشند، اظهار داشت: دستگاههای خدمات رسان که تحت نظارت وزارت خانه های مختلف هستند باید شرایط را تسهیل کنند و درک خویش را نسبت به فشارهای وارد شده به این صنعت بالا ببرند.
جوکار با تکیه بر اینکه باید سیاست حمایتی و تسهیل شرایط بر گردشگری واقع شود، اظهار داشت: صاحبان این صنعت باید حمایت شوند و با این حمایت، می توان از فشارهای کمرشکن ناشی از تعطیلی های کرونا کاست.

منبع: