درب ضد سرقت چیست ؟

آبنما کار: در ضد سرقت لوکس ترک نوعی درب است که به واسطه مشخصات فنی خود، مانعی مستحکم در برابر نفوذ افراد بیگانه به فضای داخل است.

آشنایی با درب ضد سرقت

شرکت درب ضد سرقت ایساتیس ارائه دهنده خدمات درب ضد سرقت در تهران و سراسر کشور .

09121233536

سلیمی

در ضد سرقت لوکس ترک نوعی درب است که به واسطه مشخصات فنی خود، مانعی مستحکم در برابر نفوذ افراد بیگانه به فضای داخل است. این درب‌ها در اجزای تشکیل دهنده خود دارای یک یا دو ورقه فلزی و یک ساختار فلزی هستند که مقاومتشان را به شدت بالا می‌برد. ابزار و یراق این درب‌ها نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. نصب قفل‌های ضد سرقت باکیفیت که زبانه‌شان از چهار طرف وارد چهارچوب درب می‌شود از دیگر ویژگی‌های این درب است. زنجیر پشت درب ضد سرقت و قفل شب بند هم به بالا رفتن امنیت درب ضد سرقت کمک می کند. از طرفی لولاها که راه دیگری برای نفوذ سارقین هستند، حداقل از فضای بیرون قابل رؤیت و در دسترس نیستند. با توجه به این که انواع روش‌های نفود سارقین در درب های سرقت بسته شده، امنیت بالا از ویژگی‌های این درب‌هاست.

 

در بازار کشور ما سه نوع درب ضد سرقت در دسترس است:

 

درب ضد سرقت ترک که ساخت کشور ترکیه است و به لحاظ کیفیت و قیمت در بالاتری سطح نسبت به دیگر انواع قرار دارد.

درب ضد سرقت لوکس ایرانی که برگرفته از طرح‌های ترک اما با قیمت پایین‌تر است و کیفیت قابل قبولی دارد.

درب لابی چینی که به لحاظ کیفیت از دو نوع دیگر پایین‌تر است و امروز با توجه به نرخ دلار، دیگر مزیت قیمت پایین را چندان ندارد. انواع درب ضد سرقت با توجه به قیمت و رنگ بندی به درب ضد سرقت لوکس، درب ضد سرقت ارزان، درب ضد سرقت سفید و درب ضد سرقت قهوه‌ای تقسیم‌بندی می‌شود.

فروشگاه اینترنتی فروش درب ضد سرقت ایساتیس ارائه‌دهنده انواع درب ضد سرقت با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت ایساتیس مراجعه نمایید.