در آستانه روز قدس منتشر شد؛ نماهنگ سه زبانه قدس ضربان قلب ماست

نماهنگ سه زبانه قدس ضربان قلب ماست و یک اثر تصویری بی کلام از طرف فرهنگسرای رسانه با مشارکت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
دریافت 52 MB
به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، فرهنگسرای رسانه با مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه مبادرت به تولید یک قطعه موسیقایی با عنوان «قدس ضربان قلب ماست» به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی کرده است. در این موسیقی سه زبانه، مظلومیت مردم فلسطین و دشمنی رژیم صهیونیستی به روشی هنرمندانه بیان شده است.
امیرحسین سمیعی آهنگساز و خواننده بخش فارسی، عبدالرضا هدایتی خواننده بخش عربی، وهاب عربی خواننده بخش انگلیسی این اثر تصویری را می سازند.
این دو مجموعه فرهنگی در آستانه روز جهانی قدس علاوه بر ساخت و تولید چند اثر گرافیکی، نماهنگ بی کلامی را نیز تهیه و ساخته اند که در این اثر تصویری عمده تمرکز گروه سازنده متمرکز بر مقاومت مردم فلسطین و حضور کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطینی در این حوزه است که برای مشاهده این نماهنگ نیز می توانید اینجا را کلیک کنید.
ویژه برنامه های مشترک رایزنی فرهنگی ایران در سوریه و فرهنگسرای رسانه در روز قدس طی روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه بصورت همزمان در دو شهر تهران و دمشق انجام می شود.