رئیس حوزه هنری: هنرمندان حامی مردم مظلوم فلسطین شدند

به گزارش آبنما کار محمدمهدی دادمان اظهار داشت: هنرمندان ۶۶ کشور با آثارشان در مسابقه بین المللی فلسطین تنها نیست بعنوان نماینده ملت خود حضور بهم رساندند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت و برابر ظلم ایستادگی کردند.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در حاشیه دیدار از نمایشگاه گزیده آثار مسابقه بین المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر «فلسطین تنها نیست» اظهار داشت: امروز توفیق داشتم از نمایشگاه کارتون، گرافیک و پوستر «فلسطین تنها نیست» بازدید کنم. آنچه که در این نمایشگاه شاهد آن هستیم و باعث افتخار و غرور و امیدواری است، حضور کیفی و هنرمندانه نمایندگانی از ۶۶ کشور جهان با آثار هنری شان است. همان گونه که همه می دانند نقشه شوم نرمال سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس و سازش با آن از جانب اتاق های فکر صهیونیستی و آمریکایی طراحی شده است که به دنبال آن برخی دولت های ذلیل منطقه با پذیرش طرح سازش در پیشروی آن مشارکت کردند. خیانت دولت های مذکور از یاد و خاطر مردم منطقه و تمامی آزادی خواستار و مدافعان مظلومین نخواهد رفت.
وی بیان نمود: هنرمندان ۶۶ کشور جهان با آثار خود در این مسابقه بین المللی، بعنوان نماینده ملت خود حضور بهم رساندند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت و برابر ظلم ایستادگی کردند. هنرمندان، فطرت پاک و پرطراوت هر جامعه ای هستند که با اقدام هنری و حضور بموقع خود بار دیگر به همه جهانیان یادآور شدند که به معنای واقعی کلمه فلسطین تنها نیست.
رئیس حوزه هنری، فلسطین را مسئله اول جهان اسلام و منطقه دانست و اظهار داشت: ان شاءالله فلسطین بزودی به صورت کامل و برای همیشه از چنگال ظالمان آزاد خواهد شد. جشن آزادی فلسطین از جانب مردم آن و تمامی آزادی خواستار جهان به فضل الهی و به مجاهدت همه جهادگران و مدافعین مظلومان عالم بزودی برپا می شود.
بیش از ۳۰۰۰ اثر از ۶۶ کشور در مسابقه بین المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر «فلسطین تنها نیست» شرکت کردند که نمایشگاه گزیده ای از این آثار در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است. همینطور علاقه مندانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند می توانند آثار را در فضای مجازی و با رفتن به سایت «ایران کارتون» تماشا کنند.

منبع: