توسط ارشام مودبیان و بهرنگ معتمدی؛ مینی آلبوم برای تو منتشر گردید

به گزارش آبنما کار برای تو عنوان یک مینی آلبوم با هنرمندی ارشام مودبیان و بهرنگ معتمدی است که اخیرا در چارچوب موسیقی یک تئاتر پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، «برای تو» با هنرمندی ارشام مودبیان و بهرنگ معتمدی در چارچوب یک «مینی آلبوم» مشتمل بر موسیقی تئاتر در بازار موسیقی منتشر گردید.
در توضیح این آلبوم آمده است:
برای تو مجموعه ای از چند قطعه کوتاه است که برای نمایش «روز ولنتاین» به کارگردانی منیژه محامدی ساخته شده است. تنظیم و ساز بندی و چیدمان قطعات بر مبنای روایت داستانی نمایش تلاش بر انتقال فضای درام را دارد. ازاین رو گهگاه در قطعات از فضاسازی های افکتیو و آمبیانس شهری استفاده شده است.
نمایشنامه روز ولنتاین نوشته لئوناردو ملفی است در سال ۱۳۹۴ به کارگردانی منیژه محامدی و بازی شهره سلطانی فریدون محرابی در تماشاخانه مشایخی روی صحنه رفت.

«شبی با تو»، «عاشق شدم»، «غروب»، «برای تو» قطعات مختلف این مینی آلبوم را می سازند. این در شرایطی است که بهرنگ معتمدی نوازنده ویولنسل و تنظیم کننده، حمیدرضا کیانی نوازنده گیتار کلاسیک، امیر صدیقیان نوازنده سازهای کوبه ای، ارشام مودبیان میکس و مستر، مهرداد مصلحی و روزبه کمالی صدابرداران، امیر خوارزمی دستیار صدا عوامل اجرایی این اثر موسیقایی هستند که در استودیو «زروان» ساخته شده است.
ارشام مودبیان همچون نوازندگان و آهنگسازان فعال حوزه موسیقی تئاتر است که چندی قبل آلبوم های «تبرئه شده» و «دوردست» را هم در دسترس مخاطبان قرار داده بود.
مینی آلبوم «برای تو» با مجوز شماره ۱۳۹۹-۵۰۸۳ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره واسپاری ۳۲۳۰۲ کتابخانه ملی در بازار موسیقی انتشار یافته است.