بسته ی معلم خصوصی کنکور آسان است

آبنما کار: در این بسته آموزشی شما علاوه بر دسترسی کامل به آموزش تمامی سرفصل های کتاب درسی، آموزش روش های تست زنی برای دروس تخصصی و عمومی را نیز در اختیار دارید.

موسسه کنکور آسان است همواره در جهت ارتقا سطح علمی و تحصیلی شما دانش آموزان کنکوری تلاش می کند و در همین راستا محصولاتی را به شما دانش آموزان کنکوری ارائه می دهد که علاوه بر بالارقتن سطح دانش شما در دروس کنکوری به تقویت مهارت تست زنی شما نیز کمک می کند.

بسته معلم خصوصی کنکور آسان است
بسته های معلم خصوصی کنکور آسان است یکی از مجموعه های آموزشی پرطرفدار در میان دانش آموزان کنکوری است.

اساتید موسسه کنکور آسان است بسته های معلم خصوصی را به تفکیک سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی و سه مقطع تحصیلی دهم، یازدهم، دوازدهم و همچنین بسته ویژه داوطلبان فارغ التحصیل برای شما داوطلبان کنکوری ارائه داده اند.

در این بسته آموزشی شما علاوه بر دسترسی کامل به آموزش تمامی سرفصل های کتاب درسی، آموزش روش های تست زنی برای دروس تخصصی و عمومی را نیز در اختیار دارید.

با انتخاب این مجموعه آموزشی علاوه بر دسترسی به آموزش مباحث کنکوری و هم چنین تقویت مهارت تست زنی خود در کنار برترین اساتید کنکوری کشور، می توانید از مشاوره و برنامه ریزی تخصصی مشاورین کنکور آسان است تا روز کنکور خود بهره مند شوید.

بنابراین با انتخاب بسته معلم خصوصی کنکور آسان است به عنوان منبع کنکوری خود هر آنچه را که یک داوطلب کنکوری برای موفقیت در کنکور سراسری نیاز دارد را برای خود فراهم می آورید.

لیست بسته های معلم خصوصی کنکور آسان است

بسته های معلم خصوصی برای سه رشته ریاضی ، تجربی و انسانی به صورت سه پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم و جامع کنکوری ارائه شده است.

بسته های معلم خصوصی شامل برترین تدریس ها از برترین اساتید کنکوری در سراسر کشور است که در ادامه به معرفی اساتید این مجموعه آموزشی می پردازیم. 

اساتید بسته معلم خصوصی کنکور آسان است

آموزش مفاهیم کنکوری و روش های تست زنی در بسته های معلم خصوصی کنکور آسان است توسط اساتید تراز اول کشوری انجام شده است. در ادامه می توانید اسامی اساتید دروس تخصصی و پس از آن اسامی اساتید دروس عمومی در بسته های معلم خصوصی را مشاهده کنید.

استاد امیرمسعودی

در این مجموعه آموزشی مهندس امیر مسعودی مدرس دروس ریاضی و فیزیک هستند. استاد مسعودی تنها مدرس کنکوری هستند که توانسته اند 18 روش تست زنی را به نام خودشان در وزارت ارشاد به ثبت برسانند.

ریاضی امیر مسعودی و هم چنین تدریس فیزیک ایشان از پرطرفدارین محصولات کنکور آسان است می باشد که همواره با استقبال دانش آموزان کنکوری روبه رو بوده است.

همه چیز درباره فیزیک دوازدهم از روش مطالعه گرفته تا جزوه ، سوالات کنکور و …. در سایت مهندس مسعودی قرار دارد.

عارف ربیعیان

مدرس شیمی در بسته های معلم خصوصی مهندس عارف ربیعیان هستند که ایشان نیز همراه با استاد مسعودی دو مدرسی هستند که ساعتی پس از برگزاری کنکور سراسری و پیش از انتشار کلید پاسخ سوالات در برنامه زنده تلویزیونی اوج یادگیری در شبکه دو سیما به تحلیل سوالات کنکور می پردازند و شاید یکی از دلایلی که دانش آموزان زیادی به دنبال تدریس های شیمی استاد ربیعیان هستند همین سطح علم و دانش فوق العاده بالای ایشان است.

مهدی شیخی

دکتر مهدی شیخی مدرس درس زیست شناسی در بسته های معلم خصوصی کنکور آسان است هستند. استاد شیخی در زمان تحصیل خود از استعداد های درخشان بوده اند و در دانشگاه تهران در رشته پزشکی تحصیل نموده اند.

 شما داوطلبان کنکور تجربی با تکیه بر تدریس های دکتر شیخی می توانید درصدی قابل قبول را در درس زیست شناسی بعه ثبت برسانید.

اساتید دروس عمومی بسته معلم خصوصی کنکور آسان است

درس

مدرس

دین و زندگی

استاد حسین احمدی

عربی

استاد سعید جوکار

ادبیات فارسی

استاد سیروس ستارنژاد

زبان انگلیسی

استاد امیر دانش زاده

 

لیست قیمت کنکور آسان است

برای اطلاع از لیست قیمت محصولات کنکور آسان است یا دریافت مشاوره رایگان با شماره تماس 02155756500 تماس حاصل نمایید.

همچنین توسط اپلیکیشن کنکور آسان است همه قیمت محصولات را میتوانید مشاهده کنید و خرید امن و مطمئنی داشته باشید.