به آهنگسازی فردین خلعتبری؛ پیش تولید تازه ترین پروژه همایون شجریان شروع شد

به گزارش آبنما کار مرحله پیش تولید تازه ترین پروژه موسیقایی همایون شجریان به آهنگسازی فردین خلعتبری شروع شد.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، فصل جدید همکاریهای فردین خلعتبری آهنگساز شناخته شده کشورمان با همایون شجریان با آغاز مرحله پیش تولید، وارد فاز تازه ای شد.
فردین خلعتبری با بیان این خبر اظهار داشت: مبحث تولید این پروژه از سال قبل بر مبنای گفتگوها و همفکری های انجام شده با همایون شجریان برای عرضه یک اثر جدید و طبیعتاً با رویکرد متمایز مطرح و الان هم در دست پیش تولید قرار گرفته است. البته مهم ترین وجه تمایز این اثر بخش بین المللی آن خواهد بود و با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم در مرداد ماه ۱۴۰۰ منتشر شود.
این آهنگساز همینطور اظهار داشت: یک مجموعه از بخش خصوصی هم در استمرار برنامه های حمایتی خود از حوزه موسیقی و آثار فاخر فرهنگی بعنوان اسپانسر در پروژه حضور دارد.
فردین خلعتبری و همایون شجریان که طی سالهای اخیر آثار گوناگونی را در چارچوب آلبوم منتشر نموده اند، آبان ماه سال ۱۳۹۶ بود که آلبوم «امشب کنار غزل های من بخواب» را بر مبنای اشعار زنده یاد افشین یداللهی را به خوانندگی همایون شجریان تولید کردند.
بر اساس این گزارش طی روزهای آینده جزئیات بیشتری در حوزه مدیریت هنری پروژه، عنوان اثر و معرفی دیگر عوامل اجرایی آن منتشر خواهد شد.