پیام نماینده ولی فقیه در امور حج برای درگذشت آیت الله یزدی

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، درگذشت آیت الله محمد یزدی را تسلیت گفت.
به گزارش آبنما کار به نقل از ایسنا، در پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب برای درگذشت آیت الله محمد یزدی آمده است:
«انا لله و انا الیه راجعون
قال الصّادقُ مقابل السلام: إذا ماتَ المؤمنُ الفَقیهُ ثُلِمَ فی الإسلامِ ثُلمَهٌ لا یَسُدُّها شیءٌ.
خبر درگذشت حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی (قدس سره) یاور امامان انقلاب اسلامی، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای عالی جامعه محترم مدرسین سبب تاثر شد.
این دانشمند فرهیخته و مجاهد ساعی در سنگرهای مورد نیاز نظام اسلامی در هر زمان ایثارگرانه در خدمت امام و رهبری بود، در رأس قوای کشور و مجامع علمی حوزوی و سازمان روحانیت با نگاهی برخاسته از وجدان بصیر و خطرپذیر نقش آفرینی داشت و سرمایه گرانقدر عمر خودرا در راه خدمت به اسلام و انقلاب و ارتباط با مردم و مقدم در حل مشکلاتشان صرف کرد.
این همه را ایشان از مرجع فقید آیت الله بروجردی و امام راحل عظیم الشأن (قدس الله سرهما) فراگرفته بود.
او به امام و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با تمام وجود مؤمن بود و در راه حاکمیت اسلام، رنج تبعید و زندان قبل از پیروزی و تلاش مستمر پس از پیروزی را تحمل کرد و منشأ آثار و برکات فراوان و ارزشمندی شد.
اینجانب این ضایعه را خدمت رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزهای علمیه، اعضای محترم جامعه مدرسین و شاگردان و ارادتمندان این عالم بزرگوار به ویژه خانواده محترم، تسلیت عرض کرده و غفران و رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید، صبر و شکیبایی برای بازماندگان محترمشان از درگاه باری تعالی مسألت می کنم. عاش سعیدا و مات سعیدا.»
آیت الله محمد یزدی، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بامداد چهارشنبه ۱۹ آذرماه بر اثر بیماری و کهولت سن در سن ۸۹ سالگی درگذشت.