پیام موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برای ترور شهید فخری زاده

آبنما کار: موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برای ترور شهید محسن فخری زاده پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش آبنما کار به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر طی پیامی، شهادت مظلومانه محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در ترور ناجوانمردانه به دست دشمنان ایران اسلامی را به حضور مقام معظم رهبری و همکاران و شاگردان و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت گفته است.
در این پیام آمده است: «شهید فخری زاده زندگی خودرا وقف پیشرفت و توان افزایی علمی ایران اسلامی در عرصه دفاعی و فناوری کرده است. بی گمان پیشرفت های شگرف علمی و فناورانه ایران و رسیدن دانشمندان ایرانی به قله های علم و دانش مدیون حضور و مدیریت دانشمندانی چون شهید فخری زاده بوده است و این مساله کینه و دشمنی بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران را به اوج رسانده است.
برتری علمی و فناورانه فرزندان فهیم ایران زمین در علم و اندیشه و پژوهش، مدیون همت و تلاش دانشمندانی چون شهید محسن فخری زاده بوده است.
از درگاه خداوند متعال برای آن زنده یاد علو درجات و همنشینی با صالحان و نیکان و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای ملت شهید پرور ایران عزت بیش از پیش و پیشرفت و تعالی مسالت داریم.»

منبع: