آثار برتر دوسالانه سرامیک انتخاب شدند

آبنما کار: انتخاب نهایی آثار یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران توسط هیات داوران این دوسالانه انجام و 3 اثر بعنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، انتخاب نهایی آثار یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران روز جمعه ۷ آذر با حضور هیأت داوران این دوسالانه متشکل از بهزاد اژدری، حمید سوری و مجید ضیایی و همینطور نماینده مرکز توسعه هنرهای تجسمی و عبدالرحیم سیاهکارزاده در فرهنگسرای نیاوران انجام شد.
در اختتام جلسه انتخاب نهایی آثار، ۳ اثر بعنوان برگزیده اصلی انتخاب و ۷ اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

بر اساس اعلام روابط عمومی یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران، در یازدهمین دوسالانه سرامیک ایران ۹۷ اثر به معرض نمایش گذاشته شده است که ۸۵ هنرمند هر کدام یک اثر، چهار هنرمند هر کدام دو اثر به معرض نمایش گذاشته اند و چهار اثر نیز به صورت مشترک دو نفره ارائه شده است و در مجموع ۹۷ هنرمند در دوسالانه حضور دارند.
از بین ۹۷ هنرمند راه یافته به نمایشگاه دوسالانه ۶۹ نفر زن و ۲۸ نفر مرد هستند که مبین حضور ۷۲ درصدی هنرمندان سرامیست در دوسالانه است.
یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران با حمایت اداره کل هنرهای تجسمی و همکاری انجمن هنرمندان سفالگر ایران و مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر از ۱۰ آبان ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار شده است.

منبع: