فروش مکمل های بدنسازی ورزشی

آبنما کار: از خدمات ویژه بادی‌من فروش و معرفی جدیدترین تجهیزات ورزشی و خدمات برنامه تمرینی و غذایی بصورت آنلاین و حضوری تحت نظر متخصص تغذیه و مربیان نامدار کشور است.

وبسایت بادی من مرجع تخصصی فروش مکمل در ایران دارای بیش از ۵ سال سابقه ، دارای کلیه مجوز های رسمی میباشد . افتخار ما همراهی شما و خدمت رسانی در بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه آنلاین مکمل و تجهیزات ورزشی ایران است . مشاوره جهت خرید محصولات و پشتیبانی در بادی‌من به صورت کاملا رایگان و تخصصی انجام میشود . تمامی مکمل ها و کالاها دارای کد IRC وزارت بهداشت و مجوز از سازمان غذا و دارو هستند . اصالت و سلامت کالاها توسط ارگان های مرتبط تایید شده است و توسط نمایندگان مجاز معتبر و مورد تایید جمهوری اسلامی ایران و به صورت کاملا قانونی وارد کشور شده اند . بادی‌من خریدی امن، آسان و مقرون به صرفه را برای ورزشکاران فراهم مینماید.

تمامی محصولات غیر داروئی داروخانه اعم از مکمل های بدنسازی ٬ ورزشی و تغذیه ای و اقلام غیر داروئی مجاز از طریق وبسایت بادی‌من به صورت آنلاین تحت مدیریت مستقیم داروخانه شبانه روزی دکتر مستوفی به فروش میرسد.در واحد کنترل کیفی بادی‌من ٬ کالاها پس از ارزیابی کامل کارشناسان و در صورت تایید نهایی و دارا بودن بالاترین استانداردها ٬ تاییدیه فروش میگیرند . از خدمات ویژه بادی‌من میتوان به فروش و معرفی جدیدترین تجهیزات و ملزومات ورزشی ٬ خدمات طراحی برنامه تمرینی و غذایی به صورت آنلاین و حضوری تحت نظر متخصص تغذیه و مربیان بسیار نامدار کشور ٬ اشاره نمود.

پیشرفت بادی‌من در گرو افزایش جمعیت ورزشکاران و ورزش دوستان حاصل میشود و خدمت به ورزشکاران بزرگترین افتخار ماست . بادی‌من در راستای مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی و حمایت از تولید ملی در زمینه کسب و کارهای مرتبط گام هایی بسیار موثر در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید کننده برداشته است و آماده همکاری با تمامی واحدهای تولیدی با کیفیت داخلی میباشد . موجودی کالاها و قیمت ها به صورت خودکار بروزرسانی میشود . در این وبسایت انواع مکمل ها به مانند پروتئین وی ، گینر ، کراتین ، گلوتامین ، کاهش وزن ، چربی سوز ، ویتامین و… به فروش میرسد .

ال‌ گلوتامین و کاهش وزن

بدن شما خود قادر به تولید آمینو اسید ال‌ گلوتامین می‌باشد که اغلب تنها با نام گلوتامین از آن یاد میشود و همچنین شما میتوانید از مواد غذائی سرشار از پروتئین در رژیم خود این آمینو اسید را دریافت کنید. افراد سالم به طور معمول نیازی به مصرف مکمل گلوتامین ندارند اما برخی‌ افراد به امید بهبود فرایند چربی‌ سوزیشان از آن استفاده میکنند.اما به هر حال شواهد و تحقیقات در این زمینه هنوز مقدماتی و ضد و نقیض هستند.این مکمل‌ها ممکن است که برای همه ایمن نباشند بنابراین قبل از مصرف و اضافه کردن آنها به رژیم غذائی روزانه با پزشک یا مربی خود و وب سایت های معتبر از جمله {بادی من} مشورت‌های لازم را انجام دهید.

پروتئین و کاهش وزن

اگر شما گلوتامین مورد نیاز خود را از طریق مصرف مواد غذائی دارای پروتئین بالا به دست میاورید ممکن است روی چربی‌ سوزی شما تاثیرات مثبتی را داشته باشد.بر اساس تحقیقی که در دسامبر ۲۰۱۲ در مجله (American Journal of Clinical Nutrition) به چاپ رسیده است پیروی از یک رژیم غذائی کم کالری دارای پروتئین بالا و چربی‌ کم ممکن است بتواند به شما احساس سیری زیاد و چربی‌ سوزی سریعتر نسبت به رژیم‌های معمولی‌ و دارای پروتئین نرمال و کم چربی‌ و دارای یک میزان مشابه کالری به شما دهد.این نوع از رژیم همچنین میتواند تجزیه عضلات و کاهش سرعت متابولیسم را به حداقل برساند.