با حضور رییس حوزه هنری؛ برگزیده مسابقه ما کرونا را شکست می دهیم تقدیر گردید

علی رادمند کارتونیست ایرانی برگزیده مسابقه بین المللی کارتون ما کرونا را شکست می دهیم با حضور محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری تقدیر گردید.

به گزارش آبنما کار به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، علی رادمند کارتونیست ایرانی و برگزیده مسابقه «ما کرونا را شکست می دهیم»، عصر شنبه ۱۵ شهریورماه در دفتر ریاست حوزه هنری و با حضور محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و دبیر مسابقه بین المللی کارتون «ما کرونا را شکست می دهیم» و محمد زرویی نصرآباد مدیر سپهر سوره هنر تقدیر گردید.
شجاعی طباطبایی دبیر این رویداد بین المللیِ فرهنگی و هنری در عرضه گزارشی کوتاه از چگونگی برگزاری این مسابقه اظهار داشت: کارهای اجرایی مربوط به مسابقه بین المللی کارتون «ما کرونا را شکست می دهیم»، چند روز پس از شیوع ویروس کرونا، با هم فکری دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز شد که خوشبخانه این اتفاق هنری با همراهی مسؤلان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان ارشاد اسلامی، مرکز روایت فتح، شبکه مجازی آی گپ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و نهاد ریاست جمهوری روبه رو شد و سپهر سوره هنر حوزه هنری هم بعنوان مجری، کار را شروع کرد.
شجاعی طباطبایی اضافه کرد: پس از اطلاع رسانی، با استقبال هنرمندان ۸۸ کشور روبه رو شدیم و ۴۲۰۰ اثر را دریافت کردیم که در اولین مرحله با ۴ داور ایرانی و ۵ هنرمند خارجی، داوری آثار آغاز شد و در مرحله ابتدایی ۲۲۰۰ اثر به سایت راه یافتند.
وی خاطرنشان کرد: در مراحل بعدی داوری جهت عرضه در نمایشگاه و چاپ اثر در کتاب ویژه مسابقه، ۳۸۸ اثر از ۴۷ هنرمند انتخاب گردید. در آخرین مرحله هم ۳ نفر بعنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.
شجاعی طباطبایی در مورد اختتامیه این رویداد اظهار داشت: مراسم اختتامیه مسابقه بین المللی کارتون «ما کرونا را شکست می دهیم» به صورت مجازی و از پیش ضبط شده در سایت ایران کارتون برگزار گردید و طی آن نفرات برتر معرفی گشتند.
علی رادمند برگزیده ایرانی «ما کرونا را شکست می دهیم» هم در این جلسه با قدردانی از زحمات حوزه هنری و شجایی طباطبایی از برگزاری این مسابقه اظهار داشت: تا روزهای پایانی مهلت ارسال اثر برای مسابقه هر روز اخبار مربوط به مسابقه را پی گیری می کردم و همزمان اخبار مربوط به کرونا را دنبال و طرح ها و ایده های تازه خویش را اجرایی می کردم تا بهترین اثر خویش را برای «ما کرونا را شکست می دهیم» ارسال کنم.
در آخر این نشست علی رادمند برگزیده ایرانی «ما کرونا را شکست می دهیم» با اهدای لوح یادبود و تندیس این مسابقه تقدیر گردید.
کتاب نفیس آثار مسابقه «ما کرونا را شکست می دهیم» در ۳۸۷ صفحه چاپ شده و برای فینالیست های ارسال خواهد شد. همینطور فایل pdf آثار هم با کیفیت قابل چاپ در اختیار سایر شرکت کنندگان قرار می گیرد.

منبع: