مهر منتشر می کند؛ قطعه تازه غلامرضاصنعتگر برای امام رضا(ع)

به گزارش آبنما کار برنامه رادیویی با تو حالم خوبه حال و هوای شب های معنوی حرم رضوی(ع) را چهارشنبه شب ها از مشهد مقدس روایت می کند و اخیرا غلامرضا صنعتگر قطعه ای را برای تیتراژ این برنامه خوانده است.
دریافت 45 MB
به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، ویژه برنامه «با تو حالم خوبه» با همکاری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی چهارشنبه شب ها از ساعت ۱۹ تا ۲۰ به صورت زنده از صحن انقلاب حرم مطهر امام رضا (ع) روی آنتن رادیو «جوان» می رود.
ترانه تیتراژ «با تو حالم خوبه» با شعری از قاسم صرافان و به خوانندگی و آهنگسازی رضا صنعتگر تولید شده که از امشب و در آستانه دهه ولایت رونمایی می شود. این قطعه به صورت ویدئوکلیپ برای انتشار در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته است.
این برنامه به صورت ویژه در دهه ولایت ۸ تا ۱۸ مرداد هر شب ساعت ۱۹: ۳۰ تا ۲۰ پخش می شود.
چهارشنبه ها همچون روزهای وارده برای زیارت حضرت رضا (ع) است و بنابراین این برنامه هر چهارشنبه روی آنتن می رود. در روزها و ماه های اخیر، جهت پیشگیری از شیوع کرونا، خیلی از مردم نمی توانند به مشهد مقدس سفر کنند، در این شرایط شبکه رادیویی جوان بر آن شد تا هر هفته، چهارشنبه ها به این شهر سفر کند تا مخاطبان بتوانند از راه امواج این ایستگاه رادیویی، امام رضا (ع) را زیارت کنند.

بخش «نجات یافتگان» همچون آیتم های این برنامه است که در هر قسمت با همکاری آستان قدس رضوی، یکی از بیمارانی که در حرم امام رضا (ع) شفا یافته است درباره داستان بیماری خود و حال و احوالش بعد از بهبودی، با رادیو جوان گفتگو می کند.

«گردشگری در حرم رضوی» از دیگر آیتم ها است که به معرفی بخش های مختلف حرم، موزه ها و نگارخانه ها، آشپزخانه حرم، بزرگان دفن شده در جوار حرم مطهر و … می پردازد.
«پویش عکس سلفی» جوان ها و نوجوان ها با حرمین شریفین امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) از بخش های دیگر این برنامه است که هر روز شنوندگان از راه فضای مجازی تصاویر خویش را برای رادیو جوان ارسال می کنند تا با اسم خودشان در رادیونمای این ایستگاه رادیویی منتشر شود.
شنوندگان این ایستگاه رادیویی همزمان می توانند از راه لایو اینستاگرام به نشانی @radiojavan.ir به صورت زنده بارگاه امام رضا (ع) را زیارت کنند.
سیروس رجبی و مجتبی حسنی تهیه کنندگان، حسن خلقت دوست، مجید عسگری، حامد مشکینی و ابوالفضل اینانلو گویندگان، صادق علیخانی، گزارشگر و مهدی شاهرضایی، مشاور این برنامه هستند.

منبع: