در گزارش آبنما کار مطرح شد؛ تصمیم گیری ستاد ملی کرونا درباره تعطیلی مجدد کارهای هنری

آبنما کار: ستاد ملی مقابله با کرونا در صورت استمرار موج دوم انتشار ویروس کرونا، روز شنبه هفته آینده درباب اعمال محدودیت های مجدد در حوزه فعالیت مراکز فرهنگی و هنری تصمیم گیری خواهدنمود.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، همزمان با اوج گیری موج دوم شیوع ویروس کرونا و افزایش نگرانی ها بابت مبتلاشدن به این ویروس در مجامع عمومی، ادامه فعالیت مراکز هنری که از شروع تیرماه و با تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با کرونا از سرگرفته شده بود، در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
این ابهامات از بامداد امروز با انتشار برخی اخبار تأیید نشده درباره تعطیلی برخی کارهای هنری در بعضی استانها تشدید شد.
علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اینکه هنوز ستاد ملی مقابله با کرونا دراین زمینه تصمیم گیری قطعی نداشته است، توضیح داد: در صورت استمرار وضعیت قرمز در بعضی استانها و ادامه اوج گیری شیوع ویروس کرونا در کشور، ستاد ملی دراین زمینه تصمیم گیری خواهدنمود.
وی درباره زمان تصمیم گیری قطعی دراین زمینه هم اظهار داشت: روز شنبه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا دراین زمینه برگزار می شود و در صورت ادامه سیر صعودی شیوع این بیماری، درباره تعطیلی و اعمال محدودیت مجدد در زمینه کارهای هنری تصمیم گیری قطعی صورت خواهد گرفت.
در مواجهه با موج نخست فراگیری ویروس کرونا، کلیه کارهای فرهنگی و هنری کشور با اطلاعیه وزارت ارشاد، از سوم اسفندماه سال قبل تعطیل شدند و این تعطیلی تا اختتام خردادماه امسال ادامه پیدا کرد.
با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و صدور اطلاعیه از طرف وزارت ارشاد، از اول تیرماه فعالیت سالن های سینما، تئاتر و موسیقی از سر گرفته شد.

منبع: