نوید نوروزی خواننده قطعه است؛ انتشار موسیقی تیتراژ فیلم سینمایی عطر داغ

آبنما کار: موسیقی تیتراژ فیلم سینمایی عطر داغ به کارگردانی علی ابراهیمی با صدای نوید نوروزی خواننده موسیقی ایرانی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
دریافت 9 MB
به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، نوید نوروزی تصنیف «آتش جدایی» را برای تیتراژ فیلم سینمایی «عطر داغ» به کارگردانی علی ابراهیمی خواند.
ملودی این اثر از ساخته های حبیب الله بدیعی با شعری از تورج نگهبان و تنظیم این قطعه نیز برعهده سیدمحمد تنکابنی بوده است.
سید محمد تنکابنی که بعضی از آثار او قبل تر توسط آنسامبل KNM در برلین به اجرا درآمده است فضای ملودیِ این تصنیف را به سبکی نوین تنظیم کرده تا رنگی دیگر به فیلم «عطر داغ» ببخشد. در این آهنگ آوا عباس زاده بعنوان همخوان، حضور دارد ضمن اینکه الیاس دژآهنگ نوازنده هارمونیکا، بهنام ابوالقاسم نوازنده پیانو و نوید حمیدی نوازنده ویلنسل گروه نوازندگان را می سازند.
«عطر داغ» به تهیه کنندگی امیر شهاب رضویان و سید محمد اطهری تهیه و تولید شده و بازیگرانی چون سیما تیرانداز، شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار، مهرداد صدیقیان، شیوا مکی نیان، احسان امانی و خاطره اسدی در آن به نقش آفرینی پرداخته اند.
تیتراژ این فیلم تولید شرکت بانگ آوای سارنگ (باس) است.
نوید نوروزی خواننده موسیقی ایرانی است و چندین سال در مکتب اصفهان آواز خوانده است. در کانادا و در رشته فلسفه تحصیل کرده و چندی است برای ادامه فعالیت هنری به ایران بازگشته است. وی از شاگردانِ علی اصغر شاه زیدی است.
این خواننده تابحال کنسرت هایی با «ارکستر نقش جهان»، «خنیاگران مهر»، گروه «تیدا» و ارکستر «پارسوا» داشته است.

منبع: