با تنظیم نوید دهقان؛ آلبوم زخمه بر زخم منتشر می شود

آبنما کار: آلبوم زخمه بر زخم با تنظیم نوید دهقان و خوانندگی علیرضا خیابانی مشتمل بر بازخوانی آثار خاطره انگیز و پرطرفدار موسیقی ایرانی طی روزهای آینده در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، «زخمه بر زخم» عنوان یکی از تازه ترین محصولات موسیقایی است که به زودی با تنظیم نوید دهقان و خوانندگی علیرضا خیابانی منتشر می شود.
علیرضا تیانی خیابانی شاعر، نویسنده و خواننده این آلبوم درباره جزئیات اثر اظهار داشت: این آلبوم بازخوانی آثار خاطره انگیز و نوستالژی موسیقی ایرانی است که شامل هشت قطعه می شود و تنظیم قطعات را نوید دهقان و علی گرانفر برعهده داشته اند. البته به سبب همه گیر شدن ویروس کرونا در ایران و ضرورت رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی، اتمام این اثر به تعویق افتاد ولی به امید خدا طی ماه های آتی این اثر را به مرحله نهایی و انتشار خواهیم رساند.
وی درباره ۲ اثر قبلی خود که با نوازندگی هنرمندان شناخته شده موسیقی آذربایجان انتشار یافت، توضیح داد: از دیر باز و سنین نوجوانی مشتاق آثار هنرمندان خاطره انگیز آذربایجان بوده و کارهای هنری آنها را تعقیب می کردم. روزی از محمدعلی جدیدالاسلام که خود عکاسِ پرتره شناخته شده و مجموعه دار اهل تبریز است و با دارا بودنِ ۹۵۰ دوربین عکاسی بعنوان بزرگترین کلکسیونر دوربین های عکاسی در ایران، خواستم من را با هنرمندان اصیل موسیقی آذربایجان در تبریز آشنا کند که طی آن بهمن میرزازاده به من معرفی و همین آشنایی و ارتباط موجب شکل گیری آلبوم های موسیقی آذربایجانی «انتظار» و «شیرین یوخو» شد که به فاصله یک سال، در دسترس مخاطبان قرار گرفتند.
در توضیح کارهای علیرضا خیابانی آمده است: «علیرضا خیابانی، زاده آبان ۱۳۳۷ در تبریز و فارغ التحصیل رشته ژئوفیزیک از دانشگاه استانبول است. وی در شعر هم تیانی و هم خیابانی تخلص می کند و قریحه شاعری فوق العاده حساس و نیکویی دارد و به تبع آن در ۱۳۸۵ موفق به دریافت دکترای افتخاری ادبی دانشگاه بین المللی آذربایجان و بعد از آن در ۱۳۸۶ به درجه استادی در همان دانشگاه دست یافت. از این هنرمند کتاب های مختلفی در زمینه شعر و ادب انتشار یافته که می توان به یاریله صحبت ۱ و ۲، از آب و گل به عشق، زلف آشفته، رباعیات خیابانی اشاره نمود.»

منبع: