هتل کپسولی در ایران رونمایی گردید

به گزارش آبنما کار نخستین نمونه از هتل کپسولی وارداتی به ایران رونمایی گردید.
به گزارش آبنما کار به نقل از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، این مدل از هتل های کپسولی به همت کانون جهان گردی و اتومبیل رانی به کشور وارد شده و مقرر است تحت نظارت این کانون در استان های مختلف کشور بعنوان شکل جدیدی از مراکز اقامتی مورد استفاده قرار گیرد.
هادی سجادی راد ـ مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهان گردی و اتومبیل رانی ـ درباره این نمونه واردشده به کشور اظهار داشت: در فاز اول مقرر است ۲۰۰ دستگاه از این هتل کپسولی در شهرهای مختلف از جمله، تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز راه اندازی شود تا بعنوان یک محل اقامت و استراحت کوتاه مدت برای گردشگران مورد استفاده قرار گیرد.
سجادی راد اضافه کرد: این هتل های کپسولی در محل هایی که گفته شده مستقر خواهد شد و اقامت در آنها تابع قوانین در رابطه با اقامت در سایر اماکن اقامتی است.

مراسم رونمایی از نمونه اولیه هتل کپسولی، در محل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار گردید و علی اصغر مونسان ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایه دستی ـ در بازدید از این هتل کپسولی، اظهار داشت: این یک خبر و اتفاق خوب است، استفاده از این مدل از محل های اقامتی می تواند بعنوان شکل جدیدی از اقامتگاه ها در حوزه گردشگری استفاده گردد.
او اضافه کرد: یکی از مزایای این اماکن اقامتی این است که سبب تحول در اکو کمپ ها خواهد شد و بعنوان یک محل اقامتی مناسب و بصرفه می تواند در اماکنی مانند کمپ های مختلف، فرودگاه ها، پایانه های مسافربری، راه آهن و… در اختیار گردشگران قرار گیرد.