همزمان با سالگرد ارتحال برگزار شد رالی موتورسواری از برج میلاد تا حرم امام (ره)

آبنما کار: رالی تور موتورسواری همزمان با سی و یکمین سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اجرا شد.
به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این ویژه برنامه فرهنگی ورزشی، چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۹ به مناسبت فرارسیدن سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، در راه برج میلاد تهران تا حرم مطهر امام خمینی (ره) اجرا شد.
بگفته اردشیر درویشی ـ مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رالی تور رسمی موتورسواری با هدف ارج نهادن به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران به صورت نمادین و با شرکت ۳۱ موتورسوار با موتورهای زیر ۲۵۰ سی سی انجام شد.
او با اشاره به اهمیت ساماندهی موتور سیکلت های درون شهری به صورت هدفمند و قانونی، از شروع به کار کلوپ موتورسواری که رالی همزمان با مراسم گرامیداشت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی آگاهی داد و اضافه کرد: به زودی برنامه های متنوع و مختلفی در چارچوب تورهای گردشگری، فرهنگی و مذهبی در سطح ملی و بین المللی از طرف این کلوپ اجرا می شود.
مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تصریح کرد: زمینه سازی شرایط مناسب و استاندارد برای تخلیه انرژی و هیجان جوانان مشتاق موتورسواری و برگزاری برنامه های متمرکز و دوره ای که از اهداف و برنامه های کلوپ موتورسواری کشور است، به طور قطع سبب ایجاد نظم و انضباط عمومی، ترویج فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و در نتیجه کاهش تصادفات، خواهد شد.
درویشی افزود: برنامه های مختلفی با شعار آموزش مستمر در امتداد ایمنی بیشتر موتورسواران درون و برون شهری، در نظر گرفته شده است که امیدواریم با همکاری سایر ارگان های ذیربط و عموم علاقه مندان به نحو شایسته ای اجرا شود.

منبع: