سه شنبه ۱۲ فروردین؛ رضا صادقی کنسرت مجازی برگزار می نماید

به گزارش آبنما کار رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشورمان روز سه شنبه دوازدهم فروردین ماه همراه با تعداد دیگری از نوازندگان کنسرت مجازی برگزار می نماید.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشورمان ساعت ۲۱ روز سه شنبه دوازدهم فروردین ماه به همت موسسه «آراد» همراه با تعداد دیگری از نوازندگان در چارچوب ارکستر «مشکی پوشان» کنسرت مجازی برگزار می نماید. این کنسرت در صفحه شخصی و سایت اینترنتی وی قابل رویت است.
میلاد ماهان راد، تهیه کننده رضا صادقی و مدیر شرکت فرهنگی آراد درباره این اجرا اظهار داشت: شرکت «آراد» در جهت همیاری و همراهی با مردمی که این روزها در مقابله با شیوع کرونا به پویش ملی «در خانه بمانیم» پیوستند تصمیم به برگزاری کنسرتهای زنده خواننده های تحت قرارداد خود گرفته است.
وی افزود: ما در ابتدا شاهد برگزاری کنسرت سوم فروردین جاری علی یاسینی به همراه ارکسترش در فضای مجازی بودیم و در ادامه این مسیر رضا صادقی ۱۲ فروردین ماه با اجرایی ویژه جدید ترین کنسرتش را این دفعه بدون حضور تماشاگر و با سورپرایزهای ویژه روی صحنه می برد.
وی افزود: در جهت این روند مشغول برنامه ریزی های مختلف برای کنسرت آرش و مسیح، شهاب مظفری و سایر خواننده های تحت قرارداد شرکت آراد در فضای مجازی هستیم که بزودی در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.