نماینده بندرعباس: مردم برای حفظ سلامتی خود از سفر رفتن پرهیز کنند

به گزارش آبنما کار نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد که در شرایط کنونی ماندن در خانه، رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از سفرهای نوروزی، سه گام اساسی برای مقابله با کرونا به حساب می آید.
حسین هاشمی تختی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به لزوم توجه مردم به سفارش های بهداشتی و ماندن در خانه، بیان نمود: سه اقدام اساسی برای مقابله با ویروس کرونا باید در اولویت قرا گیرد و در گام اول مردم نباید این ویروس را شوخی بگیرند بلکه خطر این ویروس جدی است. در گام اول تا جایی که امکان دارد مردم نباید از خانه هایشان بیرون بیایند و قرنطینه خانگی باید با جدیت دنبال شود.
وی در ادامه اظهار نمود: در گام بعدی رعایت نکات بهداشتی مانند استفاده از دستکش و ماسک باید صورت گیرد. مردم نباید احساس کنند که خطری متوجه آنان نیست. مردم برای حفظ سلامتی و حراست از جان خود باید در خانه مانده و از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس خاطرنشان کرد: معمولا در اواخر اسفند و فروردین ماه در استان هرمزگان به علت مساعد بوده هوا گردشگر های زیادی از نقاط مختلف کشور می آیند اما با عنایت به شرایط پیش آمده امسال از مردم خواهش می نماییم از رفتن به سفر اجتناب کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: سفر کردن در شرایط کنونی هم سلامت مسافران را به خطر می اندازد و هم می تواند تهدیدی برای سلامت افراد منطقه باشد. از مردم خواهش می نماییم بحث قرنطینه خانگی را جدی گرفته و از سفر کردن پرهیز کنند. ماندن در خانه، رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از سفر رفتن سه گام اساسی برای مقابله با کرونا به حساب می آید.