از سوی مرکز مأوا؛ مرد نبرد دیدنی شد

آبنما کار: مرکز موسیقی انقلاب اسلامی (مأوا) همزمان با شهادت شجاعانه سردار کرار شهید حاج قاسم سلیمانی نماهنگ مرد نبرد را در دسترس مخاطبان قرار داد.
دریافت 39 MB
به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، مرکز موسیقی انقلاب اسلامی (مأوا) همزمان با شهادت شجاعانه سردار کرار شهید حاج قاسم سلیمانی نماهنگ «مرد نبرد» را در دسترس مخاطبان قرار داد. این مجموعه بزودی آثار دیگری را در ارتباط با سپهبد شهید قاسم سلیمانی تولید می کند.
نماهنگ «مرد نبرد» با شعری از قاسم صرافان و موسیقی احسان جوادی همچون آثار جدید مرکز موسیقی مأوا است که بنا بود بعد از اجرای گروه سرود «ندای ثامن» در مراسم بزرگداشت شهید عماد مغنیه که سال قبل با حضور سردار شهید قاسم سلیمانی در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد، در چارچوب یک نماهنگ با سوژه شهید مغنیه با عنوان «آرامش پیش از طوفان» پیش روی مخاطبان قرار گیرد.
به گفته دست اندرکاران مرکز موسیقی مأوا در آن زمان سردار شهید قاسم سلیمانی همزمان با اجرای این گروه در مراسم یاد شده از اثر ارائه شده بسیار استقبال می کند و این قطعه را همچون آثاری بر می شمارد که از شنیدن آن لذت برده است. همین اتفاق طی روز گذشته این انگیزه را در مدیران مأوا به وجود می آورد تا در سریع ترین زمان ممکن نماهنگی را با عنوان «مرد نبرد» برگرفته از همین سرود تولید کنند.
این نماهنگ در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه و تولید شده و محتوای آن برمبنای تصاویرآرشیوی بوده که طی سال های گذشته از مجراهای مختلف تصویری در دسترس مخاطبان قرار گرفته و تولید کنندگان آن تلاش کردند یک روز بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آنرا در دسترس مخاطبان قرار دهند.
بر اساس این گزارش طی روزهای گذشته تهیه و تولید چند اثر موسیقایی در چارچوب سرود و قطعات موسیقایی با سوژه شهید سردار قاسم سلیمانی در دستور مرکز موسیقی «مأوا» قرار گرفته که بزودی جزئیات آن در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

منبع: