تا ۱۵ آبان؛ نظرسنجی جشن سالانه موسیقی ما تمدید گردید

به گزارش آبنما کار کمیته نظر سنجی ششمین جشن سالانه موسیقی ما نظر سنجی بخش های مختلف این رویداد را تا روز پانزدهم آبان ماه تمدید کرد.

به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، کمیته نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» نظر سنجی بخش های مختلف این رویداد را تا روز پانزدهم آبان ماه تمدید کرد.
ششمین «جشن سالانه موسیقی ما» با شعار جشن همدلی اهالی موسیقی ایران برای تقدیر از «آثار و هنرمندان برگزیده موسیقی ایران در سال ۱۳۹۷ » دوم آذر در رویال هال تهران برگزار می گردد. این رویداد میزبان هنرمندان سرشناس عرصه های مختلف موسیقی و همینطور طیف گسترده ای از مخاطبان این هنر پرطرفدار خواهد بود.
آثار و هنرمندان برگزیده موسیقی ایران در سال ۱۳۹۷ برپایه نظرسنجی بزرگی که این روزها در سامانه اینترنتی این جشن جریان دارد، معرفی خواهند شد. این نظرسنجی شامل ۲ بخش کارشناسی و مردمی است و آمار آرای ثبت شده در بخش مردمی از مرز ۳۰۰ هزار رای فراتر رفته است.
در توضیح ستاد برگزاری جشن درباره انتخاب شعار جشن امسال هم آمده است:
«شعار همدلی اهالی موسیقی ایران در حالی برای این رویداد بزرگ موسیقایی انتخاب شده است که طی ادوار گذشته، هنرمندان موسیقی فارغ از سن و سبک فعالیت یک شب کنار یکدیگر جمع می شوند. اتفاقی که در حوزه موسیقی کم نظیر است.
این مبحث مهم ترین نکته و هدف اصلی «جشن سالانه موسیقی ما» است که تصاویر و ویدیوهای این همدلی همیشه بازخورد زیادی داشته است. همینطور در ششمین جشن موسیقی ما است مطابق روال سال های گذشته از اساتید پیشکسوت موسیقی به پاس یک عمر فعالیت هنری شان تقدیر به عمل خواهد آمد.»