پارسیان شیشه مرکز خدمات تخصصی شیشه سکوریت

آبنما کار: هم‌زمان با افزایش تقاضای بازار داخلی برای شیشه‌های ساختمانی، پارسیان شیشه با تکیه بر اتقای دانش و جذب متخصصین و پرسنل مجرب و توانمند از فناوری‌های جدید در این زمینه بهره گرفت.

بازرگانی پارسیان شیشه از سال 1389 فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای آغاز و با کادر و تیم حرفه‌ای فروش و نصب، پا به صنعت بزرگ شیشه سکوریت نهاد. نام این شرکت از ایران باستان نشات گرفته و اشاره به پارسی زبانان پر تلاش و باغیرت دارد که گویای شرح حال خدمات و تولیدات نیروی داخلی ایرانی و کارکنان متخصص فارسی زبان است
در سالهای ابتدایی فعالیت این مجموعه محدود به شیشه سکوریت بود و توانست با به کارگیری از بهترین تکنسین‌ها و تلاش بی‌وقفه مدیریت و کارکنان زحمت‌کش، موفقیت‌های بسیاری را کسب کند ودر زمره شرکت‌های مطرح در صنعت شیشه سکوریت باشد و خوش بدرخشد. هم‌زمان با افزایش تقاضای بازار داخلی برای شیشه‌های ساختمانی، پارسیان شیشه با تکیه بر اتقای دانش و جذب متخصصین و پرسنل مجرب و توانمند از فناوری‌های جدید در این زمینه بهره گرفت  . شرکت پارسیان شیشه  در زمینه درب اتوماتیک نیز تخصص و تجربه بسیار زیادی دارد برای بدست آوردن قیمت درب اتوماتیک می توانید با کارشناسان پارسیان شیشه تماس حاصل فرمایید و اطلاعات خود را بدست آورید .

درب اتوماتیک تلسکوپی یکی از انواع درب های اتوماتیک شیشه ای به شمار می رود . درب اتوماتیک شیشه ای معمولی دارای چهار و یا دو قسمت و لت است اما درب اتوماتیک تلسکوپی در حالت معمول حداقل از شش قسمت و یا لت تشکیل می گردد. از جمله این لت ها می توان به یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ ورودی اشاره کرد که به طور ثابت نگه داشته شده است. برای هر کدام از این لت های ثابت، دو عدد لت متحرک در نظر گرفته شده که این لت های متحرک به دنبال قسمت قابت قرار می گیرند. خدمات درب شیشه ای تلسکوپی در بسیاری از مناطق دیده می شود چرا که این نوع درب ها، شیک تر از نوع معمولی بوده و امکانات بهتری در اختیار شما قرار می دهد.

درب اتوماتیک تلسکوپی دارای منبع برق اضطراریست که این منبع به هنگام قطعی برق، به عبور و مرور کمک می کند. استفاده از این درب ها در اماکنی مانند بانک ها، فرودگاه ها، هتل ها، مراکز خرید و… بیشتر دیده می شود چرا که این در ها به فضای جانبی بیشتری نیاز دارند. البته از آن جا که درب اتوماتیک تلسکوپی نوعی شیک تر از درب اتوماتیک است لذا استفاده از آن در ورودی ساختمان ها می تواند نقش خاصی ایجاد کند. مهم ترین مزیت درب اتوماتیک تلسکوپی، قابلیت تنظیم این در به حالت های متفاوت است. از انواع کارکرد درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی می توان به حالت تمام باز، نیمه باز، تمام بسته (قفل)، اتوماتیک و حرکت یکطرفه اشاره نمود. اگر بخواهیم به مزایای استفاده از درب اتوماتیک تلسکوپی اشاره کنیم باید بگوییم که این نوع درب ها، عبور و مرور را راحت می کند و از تلفات انرژی می کاهد. در کنار آن احتمال انتقال بیماری ها در محل هایی نظیر بیمارستان ها با توجه به عدم نیاز به لمس در کاهش پیدا می کند. مهم ترین دلیل استفاده از درب اتوماتیک تلسکوپی شاید زیبایی قابل توجه این درب ها باشد.

استفاده  از خدمات درب اتوماتیک تلسکوپی ، در بانک ها و بیمارستان ها بسیار زیاد است چرا که این نوع درب ها قابلیت زیادی را در اختیار مشتریان قرار می دهند. به طور مثال شما می توانید درب اتوماتیک تلسکوپی را به سیستم اتوماسیون و حضور و غیاب مجهز کنید و تنها در صورت تشخیص چهره و یا اثر انگشت است که این درب ها باز می گردد. درب اتوماتیک تلسکوپی را می توان به سیستم کارت خوان مجهز نمود که برای امنیت بیشتر در ورودی بانک ها و یا مراکز ATM قابل استفاده است. امکان تنظیم ورود و خروج متفاوت برای درب اتوماتیک تلسکوپی وجود دارد چرا که شما می توانید به هنگام ورود از کارت استفاده کرده و در هنگام خروج، سنسور حرکتی عمل کند.

با استفاده از درب اتوماتیک تلسکوپی از دربی بهره مند می شوید که به راحتی و به دلخواه شما کنترل می گردد. به طور مثال زمان باز ماندن آن بین 0 تا 40 ثانیه تنظیم شده و سرعت باز شدن نیز قابل تنظیم است. درب اتوماتیک تلسکوپی از اجزای متفاوتی تشکیل شده است. از جمله این امکانات می توان به قابی از جنس آلومینیوم آنودایز اشاره کرد که این قاب با توجه به واکنش های شیمیایی که بر روی آن انجام شده است، در برابر خوردگی مقاوم است و امکان انتخاب آن در رنگ ها متفاوت وجود دارد که البته انتخاب رنگ نقره ای می تواند بهتر و مفید تر باشد چرا که در صورت ایجاد بر روی این رنگ، امکان مشاهده آن وجود ندارد. در درب اتوماتیک تلسکوپی از شیشه های با جنس سکوریت استفاده می شود که به بیان ساده تر حرارت دیده اند و از مقاومت بالاتری بهره مندند که شما می توانید بر روی این شیشه ها، طرح دلخواه خود را حک کنید. دقت کنید که برای استفاده از خدمات درب اتوماتیک تلسکوپی باید به فرد یا شرکتی با تجربه مراجعه کنید که پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات پارسیان شیشه است

اصلی ترین خدمات شرکت پارسیان شیشه خدمات شیشه سکوریت می باشد که شما عزیزان برای بدست آوردن  قیمت شیشه سکوریت می توانید با کارشناسان پارسیان شیشه تماس حاصل فرمایید

سکوریت در واقع فرایندی است به صورت حرارتی که بر روی شیشه های ساختمانی انجام می گردد و این فرآیند قابل اجرا بر روی شیشه های رنگی ، رفلکتیو، چاپ شده یا لعاب خورده می باشد. عملیات حرارتی که بر روی شیشه سکوریت انجام می گردد، از گرم کردن یکنواخت جام شیشه تا دمای نرمی شیشه که دمایی بالاتر از 700 درجه سانتی گراد است، انجام شده و در این مرحله شیشه گرم شده به وسیله دمیدن هوای سرد به هر دو سطح شیشه، سرد شده و به این ترتیب سکوریت شیشه صورت می گیرد. یکی از مراحلی که در سردسازی شیشه، مهم است، خنک شدن لایه های بیرونی با سرعت است که سبب استحکام شیشه می گردد. به حین سرد شدن شیشه، سطوح شیشه خیلی سریع تر از مرکز آن سرد می گردد که این موضوع سبب ایجاد تنش دائمی در شیشه شده که نتیجه آن تولید شیشه سکوریت با استحکام بالاست.

در مقایسه با یک شیشه معمولی با ضخامت یکسان، شیشه سکوریت از مقاومت بیشتری برخوردار است به صورتی که می توان گفت مقاومت مکانیکی آن بیش از ۵ برابر است در صورت شکست شیشه سکوریت ، این شیشه به قطعات کوچک با لبه های صیقلی تبدیل می شود که قدرت برش ندارد و همین موضوع خطر صدمه را کاهش می‌دهد . مقاومت در برابر حرارت و ایمنی یکی از مواردی است که این روزها در درجه اول هرنوع کار صنعنتی حضور دارد. استفاده از خدمات شیشه سکوریت، هر جا که نامی از ایمنی می آید، پیشنهاد می گردد. در صنعت خودروسازی برای مقابله از صدمات ناشی از خورد شدن شیشه، از شیشه سکوریت در بخش عقب و شیشه های جانبی استفاده می شود و این در حالیست که برای ناحیه جلوی خودرو، از شیشه لمینت بهره می گیرند چرا که این خودرو با استفاده از ضربه نمی شکند . شیشه سکوریت با نام شیشه مقاوم سازی شده نیز شناخته می شود و معمول ترین استفاده از این نوع شیشه، به خاطر امنیت بالای آن است چرا که شیشه سکوریت، پس از شکست به صورت قطعات ریز در می آید که قطعات قابلیت صدمه زدن به شما را ندارد . برای بدست آوردن قیمت سکوریت با کارشناسان پارسیان شیشه تماس حاصل فرمایید .

از دیگر فعالیت های شرکت پارسیان شیشه می تواند به خدمات شیشه لمینت اشاره کرد .

شیشه لمینت  نوعی از شیشه است که از ضریب ایمنی بیشتری برخوردار است و در ساختمان ها از این نوع شیشه استفاده می شود . اگر بخواهیم در خصوص امکانات شیشه معمولی صحبت کنیم باید بگوییم که این نوع از شیشه در اثر شکست به قطعات درشت و برنده تقسیم می شود که می تواند خسارات جانی و مالی بزرگی را در پی داشته باشد. تصور کنید که در مکانی کارمندان شما در حال فعالیت هستند و شیشه های شما از نوع شیشه معمولی است . در این حال ،اگر برخی از میزهای کارمندان شما به این شیشه ها نزدیک باشد و بر اثر ضربه ، شیشه های شما خورد شده و بریزد ، چه تعداد از کارمندان شما دچار خسارت می شود و شما باید هزینه هنگفتی برای بیمه آن ها بپردازید. فلسفه تولید شیشه لمینت از همین جا آغاز شد چرا که بسیاری از افراد به دنبال برطرف کردن مشکل شکستن شیشه و خطرات جانی آن بودند . البته در شیشه سکوریت،  برای استحکام بیشتر در آن از عملیات حرارتی استفاده شده است که می تواند تا حدودی این مشکل را برطرف کند. به هنگام شکستن شیشه های سکوریت شیشه به قطعات ریز و غیر برنده خورد می شود که هیچ گونه خطر جانبی ندارد اما ضررهای مالی را با خود به دنبال می آورد .

برای تولید شیشه لمینت میان دو یا چند لایه شیشه، میان لایه های پلیمری قرار می دهند و کل مجموعه تحت فشار و حرارت به صورت دائمی یکپارچه می گردد که این موضوع سبب افزایش استحکام شیشه لمینت و در کنار آن کاهش خسارات ناشی از شکستن آن می شود چرا که الگوی شکستن شیشه لمینت به این صورت است که در اثر ضربه تکه های شکسته به میان لایه چسبیده به شیشه یکپارچگی خود را حفظ می نماید و به هیچ عنوان فرو نمی ریزد .از کاربرد های شیشه لمینت می توان به شیشه های ضد سرقت و ایمن در برابر زلزله اشاره کرد . یکی از معضلات ساخت هر نوع ساختمانی ایمن کردن آن در برابر بلایای طبیعی است که استفاده از این نوع شیشه یعنی ،شیشه لمینت می تواند کمک قابل توجهی در این راستا کند. شیشه های لمینت برای بانک ها بیمارستان ها استخرها و نورگیرها استفاده فراوانی دارد و به طور کلی استفاده از  خدمات شیشه لمینت  در هرجا که از ایمنی و امنیت صحبتی شود، به کار می آید.

از دیگر خاصیت های شیشه لمینت می‌توان به عایق بودن این شیشه در مقابل صوت اشاره کرد و همچنین استفاده از این نوع شیشه ها برای درب های ورودی اتوماتیک پیشنهاد می‌شود . شیشه لمینت می توانند چند کار را در یک جا انجام دهد چرا که این نوع از شیشه ها سه ویژگی عایق حرارتی، کاهش آلودگی صوتی و امنیت را به طور یک جا برای شما فراهم می کند . حتی اگر شما به شیشه لمینت ضربه شدیدی وارد کنید، این شیشه مطلقا نمی ریزد و چسبیده به یکدیگر و متحد باقی می‌ماند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که بر شیشه ای کردن کف سالن خود علاقه دارید استفاده از شیشه لمینت در اینجا نیز به شما کمک خواهد کرد . نوعی شیشه لمینت وجود دارد که می تواند در حدود ۹۹ درصد از ورود اشعه مضر فرابنفش نور خورشید به داخل جلوگیری کند و مانع از کاهش تدریجی رنگ پارچه ها فرش و مبلمان توسط نور خورشید گردد .

شرکت پارسیان شیشه قیمت دهی بسیار مناسبی در زمینه قیمت شیشه لمینت را دارا می باشد که شما عزیزان می توانید از شماره های زیر استفاده نموده و با کارشناسان پارسیان شیشه تماس جاصل فرمایید .

 

 

کارشناسان مادر واحد فروش بصورت ۲۴ ساعته و آنلاین آماده مشاوره و خدمات دهی به شما مشتریان گرامی میباشند . تلفن های تماس برای پشتیبانی  : 

دفتر مرکزی :02188490298

مدیر فروش :09125833568