مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس خبر داد: برگزاری نمایشگاه سماع سرخ در موزه هنرهای معاصر فلسطین

آبنما کار: مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس از برگزاری آثار منتخب پرچم و کتیبه ویژه ماه محرم و صفر آگاهی داد.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس، محمد حبیبی مدیرعامل انجمن با بیان این خبر اظهار داشت: به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و با هدف ترویج و اشاعه کالاهای هنری مناسب هیات و تشکل های مذهبی نمایشگاه «سماع سرخ» در موزه هنرهای معاصر فلسطین آماده میزبانی از علاقمندان به هنر عاشورایی است.
وی با اشاره به این مطلب که فضای شهر و نوع تبلیغات شهری ویژه ایام و مناسبت های مذهبی خصوصاً ماه محرم جای کار بسیار زیادی را دارد، اضافه کرد: این نمایشگاه در وهله اول به منظور ارائه آثار هنری و باکیفیت برای عموم مردم طرح ریزی شده است که علاقمندان می توانند با حضور در این نمایشگاه از این آثار برتر حوزه پرچم و کتیبه بازدید نمایند. همین طور آثار این نمایشگاه این ظرفیت را دارد که ارگان ها سازمان ها و اداره های مختلف و گوناگون برای فضا سازی اماکن مورد نظر خود از این آثار باکیفیت و مطلوب هنری بهره ببرند.
دبیر اجرایی جشنواره هنر مقاومت همین طور افزود: انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بعنوان یکی از اصلی ترین مراجع معتبر هنر انقلاب در حوزه تجسمی آمادگی این را دارد که فایل با کیفیت این آثار را به صورت بلاعوض در اختیار مسئولان و دست اندرکاران تبلیغات و فضاسازی شهری نظیر شهرداری تهران، سازمان زیبا سازی شهر تهران، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، وزارت کشور، ستاد راهیان نور، مترو تهران و حومه، قرار گاه اربعین و دیگر سازمان ها و نهاد ها قرار دهد.
نمایشگاه «سماع سرخ» تا ۸ مهرماه در موزه هنر های معاصر فلسطین به نشانی خیابان بزرگمهر تقاطع خیابان برادران شهید مظفر از ساعت ۱۰ بامداد تا ۱۸ عصر میزبان علاقمندان خواهد بود.