نمایش تصاویر منتخب جشنواره هشت در ایستگاه های مترو

به گزارش آبنما کار منتخبی از تصاویر برگزیده دو دوره جشنواره عکس هشت از امروز در ایستگاه های متروی تهران به نمایش در می آید.

به گزارش آبنما کار به نقل از روابط عمومی جشنواره عکس تلفن همراه «هشت»، تصاویر منتخب ۲ دوره پیشین این جشنواره در ایستگاه های مترو تهران به معرض نمایش گذاشته می شود.
این نمایشگاه ها که از چهارشنبه ۱۲ تیرماه و در آستانه ورود به دهه کرامت شروع به کار می کند، با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو در دو ایستگاه مترو انقلاب و میدان فردوسی برپا می شود و به مدت ۲۰ روز به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.
همچنین تعداد دیگری از تصاویر منتخب دو دوره نخست جشنواره «هشت» در چارچوب یک فوتوکلیپ از تمامی نمایشگرهای ایستگاه های متروی تهران پخش خواهد شد.
دو دوره نخست جشنواره عکس «هشت» به دبیری وجیه اله شیرمحمدی با مبحث زیارت برگزار شده و با شرکت ۲۰۳۶ عکاس از ۹۰ شهر ایران با بیشتر از ۲۰ هزار عکس همراه بود که حاصل ۱۵۰ اثر منتخب در دو کتاب عکس مجزا چاپ شد.
«شادی» مبحث سومین دوره جشنواره عکس «هشت» است و فراخوان آن بزودی همزمان با سالروز میلاد حضرت ثامن الحجج از جانب شرکت نقش رویای بهشت منتشر می شود و از راه سایت https: //royayebehesht.ir در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.