با هنرمندی بهرنگ معتمدی؛ آخرین بازمانده موهیکان ها انتشار یافت، توضیحات یک تنظیم جدید

آبنما کار: بهرنگ معتمدی از نوازندگان شناخته شده ساز ویولنسل در تازه ترین فعالیت خود موزیک ویدئویی را بر مبنای موسیقی فیلم آخرین بازمانده موهیکان ها منتشر نمود.
دریافت 18 MB
بهرنگ معتمدی نوازنده مطرح ویولنسل در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام جزئیات این موزیک ویدئو که اخیرا با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار مخاطبان قرار گرفته، توضیح داد: مدتی است مشغول برنامه ریزی برای تولید چند قطعه موسیقایی تصویری برگرفته از آثار موسیقایی فیلم های مطرح دنیا با محوریت ساز ویولنسل هستم که یکی از این پروژه مربوط به تولید یک موزیک ویدئو بر مبنای موسیقی فیلم سینمایی «آخرین بازمانده موهیکان ها» به کارگردانی مایکل مان و آهنگسازی ترور جونز و رندی ادلمن است که علاقه بسیار زیادی به موسیقی این اثر سینمایی دارم و فکر می کنم مخاطبان دنیای سینما هم با این موسیقی آشنایی زیادی داشته باشند.
وی اضافه کرد: با عنایت به حال و هوای فیلم که حول محور سرخ پوست ها و روایت در یک منطقه کوهستانی است، ما دوست داشتیم که فضای فیلم اساساً در یک محیط کوهستانی پربرف باشد از این جهت از زمان شروع پیش تولید پروژه زمان بندی را به گونه ای برنامه ریزی کردیم که کار در فصل زمستان و در یک منطقه کوهستانی تولید شود. از این جهت صبر کردیم که با فصل زمستان مراحل فیلمبرداری آغاز شود و خوشبختانه ماجرا به گونه ای پیش رفت که ما موفق به تولید این اثر در یکی از مناطق کوهستانی شمال غرب ایران شدیم. در این موزیک ویدئو استودیو ایده آل بعنوان تیم سازنده، مهدی کلانتری از نوازندگان و آهنگسازان جوان کشورمان بعنوان تنظیم کننده و پژمان اختیاری بعنوان میکس و مسترگروه اجرایی را می سازند.
این نوازنده ارکستر سمفونیک تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به خصوصیت های قطعاتی که برای پروژه های موسیقی تصویری خود در نظر گرفته توضیح داد: تلاش هایی را انجام داده ام که موسیقی که برای این چارچوب اجرا می شود با موسیقی الکترونیک، سازهای غربی و موسیقی های شرقی در فواصل مختلف تلفیق شود. بدین منظور غیر از این پروژه کارهای جدیدی را هم تدارک دیده ایم که بزودی جزئیات آن اعلام می شود.