با معرفی هیات انتخاب؛ بازنگری آثار ارسال شده به جشنواره موسیقی نوای خرم شروع شد

آبنما کار: مرحله بازنگری آثار متقاضی حضور در پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) با معرفی اعضای هیات انتخاب این دوره شروع شد.
به گزارش آبنما کار به نقل از مهر، مرحله بازنگری آثار متقاضی حضور در پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) با معرفی اعضای هیات انتخاب این دوره شروع شد. در این دوره رضا خرم، بردیا صدرنوری و ناصر ایزدی آثار هنرمندان شرکت کننده در بخش های مختلف را برای حضور در بخش نهایی مورد ارزیابی قرار خواهند داد.
پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و استفاده از نمونه ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی برای هنرمندان گروه سنی زیر ۱۸ سال ۸ تا ۱۶ آذر ماه سال ۹۷ توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» با مدیریت بردیا صدر نوری در فرهنگسرای نیاوران تهران و تالار وحدت برگزار می گردد.
در این دوره از جشنواره که با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان دوستداران موسیقی اصیل ایرانی است، نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همینطور گروه های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی کلام روح الله خالقی، مجید وفادار، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرم، حبیب الله بدیعی، پرویز یاحقی و اسدالله ملک که به شکل رسمی عرضه شده است به صورت تک خوانی، تک نوازی، هم خوانی، هم نوازی و گروه نوازی در این جشنواره شرکت خواهند کرد.